bbmw Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Hei! Selger mine to forstoler i sort skinn fra E30 M3, som har stått i min 316. Da eg nå har fått meg komplett E30 M3 stoff interiør. Passasjerstolen er ganske fin. Førerstolen derimot er ikke helt i orden, den er "Litt knekket" (Godt mulig den kan fikses). Kom med bud NB: Understellet følger ikke med (Da eg har brukt desse på det andre interiøret) Er på Bømlo for øyeblikket. Men kan fraktes til Bergen ved forespørsel! Mvh Bjarne Haldorsen tlf 41686630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Ingen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 ca pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Pris? 1000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Tar imot bud på 1000kr ja Eg holder åpen "budrunden" noen dager til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OTffs Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Hei, jeg er interessert i stolene, hva mener du med "litt knekket"? skal du ha noe for frakt til bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Hei, jeg er interessert i stolene, hva mener du med "litt knekket"? skal du ha noe for frakt til bergen? frakt til bergen er gratis PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Da er det bud inne fra OTffs på 1200kr. Stenger budrunden søndag. Setene kommer til Bergen neste uke. Happy bidding folks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Solgt til OTffs for 1200kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå