øyvind bp Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Hei. Er det noen som vet om noen "rimelige" og bra verksteder i Bergennsområdet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 verksteder er sjelden rimelige da hehe men reine bmw verksteder er det vell lite av da er deg jæger sentrum på kokstad men det er jo rimeligt dyrt der.. men er ett par flike verkster på os som er flinke med bmw,, va er det trenger og ha gjort da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Hiver meg på denne. Hører Autoteam i Fabrikkgaten er bra. Forsøkte å få time der i dag, men lang ventetid. Og så ringte jeg Fixbil Hartveit, og han jeg snakket med virket som om han hadde peiling på BMW. Men der har jeg ikke vært, så kan egentlig ikke si noe fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Av autoriserte så er det bare Jæger på Kokstad og Sandven på Midtun. Bilreperatøren skal ha god peiling på BMW. Der jeg har holdt meg, og utifra det jeg har sett så skrur de som oftest BMW. Kom gjerne med flere tips, skader aldri å vite om flere verksteder som er flink på BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Har du kontaktinfo til Bilreparatøren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Takker for bra info. Det jeg kunne tenkt meg å fikse er svetting drypping fra en motor til 530 e34 touring 94 modell. Det ser ut til å komme fra forkant på motoren. Og eventuelt fikse den doble takluken. Få den til å gå igjenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Har du kontaktinfo til Bilreparatøren? http://www.bilreperatoren.no/ Tlf: 56 33 47 77 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Er bilreperatøren rimelig? Og flinke ikke minst? Noen som har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Har du kontaktinfo til Bilreparatøren? http://www.bilreperatoren.no/ Tlf: 56 33 47 77 Tusen hjertlig! Da blir det ut på Sotra. Håper Falck er villig til å slepe meg så langt, siden jeg står i sentrum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Er bilreperatøren rimelig? Og flinke ikke minst? Noen som har erfaring? har bare tatt eu kontroller der og de justerte ventilene på en e34 m5 jeg hadde, så utfra det lille jeg har hatt med de og gjøre så vil jeg si de gjør en god jobb, og flere jeg har snakket med som har bmw er også fornøyd med de. har hvertfall rabatter der gjennom bmwccn/hordaland mener de tar ca 750 pluss moms pr time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Det var vel ikke akkurat billig, men om de har peiling på BMW blir det gjerne ikke dyrere om en skroting skal feilsøke i 12 timer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Bør egentlig aldri se på timepris,de er hva som blir gjort på en time som teller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 jæger tar vell rundt 1200kr timen så 750 er billigt nå tildags Bilreparatøren har eg hørt både posetive og negative ting om men sånn er det med alle egentlig tror eg.. men er ikke så store jobben du skal ha gjort så eg ville hørt med Bilreparatøren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amelvaer Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Noen som vet om Bilreparatøren på Sotra er konkurs eller har byttet navn? Jeg kan ikke finne noe som ligner når jeg søker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Jahn Audun Sekkingstad som tidligere drev bilreperatøren på Sotra driver nå Sekkingstad bilteknikk AS. Ligger ikke langt unna Sartor Senter, eller industriområdet hvor de holdt til tidligere. Får rabatt når man er BMWCCN medlem. Er de jeg bruker nå. http://www.sekkingstadbilteknikk.no/ bimmerole94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå