winchester Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Vel.. Det var da en måte å behandle en gammel BMW på..
winchester Skrevet November 10, 2010 Skrevet November 10, 2010 Haakjin, vet du hvordan det skjedde? Ser ut som bilen har hatt litt fartstid i luften gitt!
SMOKERIDER Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 fikk på m3 vinge så mått nå se kolles den fungert:-) nei da alt står bra till, gjor meg ikke ein ting, ikke ein skramme, første æ tegt på var å få av plussen på batterie, etter æ gjor d så satt æ mæ på vei kanten å klødd mæ i hode:-) førerkort gikk ikke tapt bare 6 høvdinger i bot for nedslitte dekk:-)(rart me e:-)
winchester Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Men spørsmålet er da, hvordan klarte du dette med en 320? Ser ut som at kræsjet var ganske stygt igrunn.. Landet du på taket?
hylle Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Hahaha, holdt på å le meg ihjel her jeg sitter nå!!! Bra det gikk godt med deg iallefall!
hylle Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Men spørsmålet er da, hvordan klarte du dette med en 320? Ser ut som at kræsjet var ganske stygt igrunn.. Landet du på taket? Kommer greit opp i fart med en 2liter da.. alt over 100km/t kan ødelegge en bil totalt!! Mye lavere hastigheter enn det å!
winchester Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Jo, det er jo sant, men ble helt paff når jeg så bildet! Er interessert i å høre årsaken til ulykken, var det glatt føre? (ser litt snø bak i bildet)
SMOKERIDER Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 fine å tørre veier:-) lå ei sånn kering forran å slakka ned å ga på flere ganger forrran meg. å da tegt æ d til slutt att æ sku kørforbi da. å kjøre 60-80 att å fraam e jevli iriterenes:-) så æ la meg nå ut å sku kjørforbi da, å når jeg nermer meg siden av h så gir hu på, å da bli jo forbikjørings lngen betrakteli me lengre da å bil i mot på langt hold men man vet aldri når du bli litt usikker da:-/ så æ legg mæ bak kjeringa så vidt å hu blokke bremsan, å da var gode råd dyre bil hennes eller grøfta:-)¨så mått over rekverke ein runde ja landa på take men rulla selv opp på hula i gjenn:-) kjedeli men så leng æ it gjor meg noe så går d greit:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå