bmwhans Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Selges nå 100 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 Blir den ikke solgt snart setter jeg den inn for vinteren og selger til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Kom igjen og sikre deg en tøff cab før vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Nå er det værste av snø gått og bilen er da klar til salg igjen. Kommentarer ang pris osv er jeg ikke interessert i. Jeg vet hva jeg vil ha, men er åpen for seriøse bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Ser den skulle vært på EU i Januar.. Blir den godkjent før salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Har skrevet om det i annonsen. Det kommer litt an på hva folk ønsker. Man kan gjerne få kjøpt den uten eugodkjenning, men da er man jo ansvarlig selv OM det skulle være noe. Ellers hadde jeg planer om å eu-godkjenne den mot pristillegg. Men om man er rask så kan vi komme til en enighet. Greit å få solgt bilen. Er du intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Bilen er levert i dag for eu-kontroll. Evt feil blir fikset. Som sagt så er det lov å komme med bud/diskutere pris! En bra e36 325 cab uten spes rust vokser ikke på trær.. Får mye drit vettu Men som sagt, man blir enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 8, 2011 Forfatter Share Skrevet April 8, 2011 Bilen har nå vært på eu-kontoll og det eneste som må til før den er godkjent er å få godkjent senkesettet i vognkortet, evt bytte til originalt og ha den på etterkontroll. Jeg har papirene og ringte biltilsynet. De hadde ikke ledig time før i starten av Mai. Så folk må gjerne kjøpe bilen og fikse dette selv før den tid. Bilen har da, i følge verksted, ingen feil eller mangler utenom senkesettet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 225' på en bil fra 93 er vel ikke så inmari mye?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Bilen er nå nylig eu-godkjent og senkesett godkjent i vognkort! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28924359 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 50k:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2011 Skal jeg le eller bli forbanna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2011 Noen seriøse bud da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå