|Ole| Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 Hei folkens, eg klare ikkje å bestemme meg for kva farge eg skal klatte på bilen til vintern så eg trenger hjelp! Helst med fargekode!! Legg gjerne inn bilde av bil med fargen du foreslår Til informasjon skal bilen stort sett leve sitt liv på bane så om det er race/drift look er greit og
winchester Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Hva med rød, så tar du noen felger som ligner på BBS CH bare 4x100, med time attack stil! Det er GROMT
|Ole| Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 rødt er fint.kast frontfangern og Rødt er fint men fekk liksom ikkje nokke aha opplevelse Frontfangern ryker ikkje før i vinter tenker eg
|Ole| Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 Hva med en type mørk eller lys blå metallic? Har vurdert det, har og vurdert å lakkere i denne fargen så eg får feelingen tilbake
EirikL Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Matt kermitgrønn helfoliering Så kan du endre farge oftere og svært mye billigere enn lakkering.
|Ole| Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 Matt kermitgrønn helfoliering Så kan du endre farge oftere og svært mye billigere enn lakkering. Ikkje dum den der men vist det skal bli oppmerksomhet sjuk farge blir det orange
winchester Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Hva med en type mørk eller lys blå metallic? Har vurdert det, har og vurdert å lakkere i denne fargen så eg får feelingen tilbake Den var slettes ikke verst. En av dine gamle eller?
|Ole| Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Har no sendt mail å spurt etter fargekoden på denne bilen
winchester Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Hehe, den bilen der er grom, men vet ikke helt hva jeg synes om fargen. En annen oransjfarge hadde fungert bedre i mine øyner
|Ole| Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Hehe, den bilen der er grom, men vet ikke helt hva jeg synes om fargen. En annen oransjfarge hadde fungert bedre i mine øyner Finn en feit orange farge til meg da vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå