Jørgen Lie Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Haha, det må ha vært en SKIKKELIG bom fra min side! Blir slik om man åpner 30 tabs på en gang, forveksler mellom tråder Beklager så meget for bryderiet, hehe. Ja d var ikke bare bom, men skivebom på feil skive Men slikt kan vel forkomme, går bra for denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Meget pen IX, likte godt M-tech 2 plasten, og ikke minst felgene, de satt som et skudd. Har lest noe om at om du senker en IX for mye vil drivakslene fremme komme i feil vinkel, og vil til slutt ryke ved belastning, korrekt? Har aldri sett coilovers til IX. Hørtes rart ut. Det er drivknutene som får litt vel brå vinkel som de står i hele tiden som vil føre til at de blir fortere utslitt. Hvor fort aner jeg ikke, men har lest om folk har som har kjørt lenge med 40mm senk på ix i allefall. Ellers en knallfin Ix, ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Hvor brede er felgene dine?Er på utkikk etter nye felger til ix'n min, og de her så jo ut til å passe kjempe fint Hvor mye går forresten de felgene for? edit: forresten, har du spacers på eller passer felgene originalt? Noen som vet ET på felgene og? usikker på hvor brede selve felgene er men bake er dimmensjonene 225/40/16 og 215/40/16 med litt strekk;p har hørt at man kan få tak i dem for 11-12.000,- ny i tyskland, men jeg kjøpte mine av en kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Meget pen IX, likte godt M-tech 2 plasten, og ikke minst felgene, de satt som et skudd. Har lest noe om at om du senker en IX for mye vil drivakslene fremme komme i feil vinkel, og vil til slutt ryke ved belastning, korrekt? Har aldri sett coilovers til IX. Hørtes rart ut. Det er drivknutene som får litt vel brå vinkel som de står i hele tiden som vil føre til at de blir fortere utslitt. Hvor fort aner jeg ikke, men har lest om folk har som har kjørt lenge med 40mm senk på ix i allefall. Ellers en knallfin Ix, ta godt vare på den Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 nå er sorte DE lykter bestilt;) noen som vet om noen baklykter som blir å passe bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Nå er DE- lyktene montert også har jeg har sotet resten av lyktene selv:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonanko Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 felgene er 9x16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 takker, kjekt å vite:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30power10 Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 er den ikke senket på første bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Jo, men siden det er en IX så er det dessverre begrenset hvor mye man kan senke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå