Beivakongen Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Er det sort taktrekk i denne?Og filmen på lyktene kan den evt tas av uten skader/merker ? Ja det er sort taktrekk i bilen. Filmen på lyktene er kjøpt hos Lamin-x.com og kan fjernes uten og skade lyktene ja;) Ta kontakt på mob 95800312 vis flere spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 budet mitt står fortsatt! Ok,drar på jobb i fire uker nå over helga så får jeg ikke bedre bud så går den da til den prisen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwelsker Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 budet mitt står fortsatt! Ok,drar på jobb i fire uker nå over helga så får jeg ikke bedre bud så går den da til den prisen;) jeg er ikke her om 3 uker, så jeg må få svar før. om jeg må til deg, må jeg ha svar innen en uke, om du kommer til meg, så kan du komme når som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 budet mitt står fortsatt! Ok,drar på jobb i fire uker nå over helga så får jeg ikke bedre bud så går den da til den prisen;) jeg er ikke her om 3 uker, så jeg må få svar før. om jeg må til deg, må jeg ha svar innen en uke, om du kommer til meg, så kan du komme når som helst! Ok,prøver og få kontakt med Nom3rzy nå så skal du få svar fortest mulig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwelsker Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nom3rzy Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Sorry sent svar. Men har ikke hatt tid før nå. Men jeg har funnet en annen M3(orginal utgave) så jeg frastår fra denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Begynner og haste litt med og bli kvitt denne nå. Førstemann som kommer med 90000kr får bilen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen66 Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nom3rzy Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Hvor i landet holder du til? Tror han holder til i Tr.hjem om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Hvor i landet holder du til? Rørvik i Nord Trønderlag. http://maps.google.no/maps?hl=no&tab=wl Vis noen flere lurer så følger alt i anonnsen med til 90000kr. Heftelser blir selvsagt slettet veg salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Denne er nå solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå