Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
tror det blir retning hokksund, og videre opp i dalstrøka.....

noe link om dette?hvor lang kjøring blir dette? noe mål for kjøringen?

Det blir start fra Asker med stopp flere steder på vei til Vikersund Modum. Skal prøve få lagt ut link seinere ikveld eller en av nærmeste dagene. (Har linkene etc.. liggende på pc hjemme).

Skrevet
Så virkelig bra ut. Irriterer meg at det ble overtid i går:-( men hvem eier den blå e36 m3'n? Noen flere bilder og kanskje en side

om den? Likte den veldig godt:-D

Takk for det!

Den blå M3en er eid av min far og brukes primært av gutta i familien på banekjøring og småcruising i pent vær :D 97 mod 3.2l som har gått ca 64000km. Har masse bilder, men har ikke laget noen tråd om den enda.

Takk for et hyggelig treff!

Skrevet
men hva er det som skjer i vikersund modum da?

Vi har ikke lagt opp til at så mye skal skjee. Vi har laget ei cruise rute med flere korte stopp. I modum finnes noen kjente steder som blaafareverket for de som ønsker enten kultur, vise barna sine noen dyr, kjøpe seg en is, sparke dekk, kikke på skiflyvningsbakken med siste stopp på Tyrifjorden hotell der det går an bestille seg en middag. Ruten som går igjennom Modum har noen fine artige svingete veier og fin natur. Det har dessverre ikke vært det store oppmøte siste par årene, så om dette bedrer seg iår skal bmwccn øst avd se om det ikke går ann gjøre mere ut av neste års tur.

Skrevet
så den strøkne e30 mtech II'en på vei hjem fra jobb, visste jeg skulle følt etter han :P

Ja det er bare og henge på :shock:

Ble et bra treff med trivelige folk og fine biler .

Når er neste sammenkomst ??

Er ofte på brygga og juger med kompiser så det er bare og svinge innom,

Skrevet

Pleier å holde meg unna slike tungt belastede steder som brygga der sånn! :o Når det også hender det kommer romskip og fly som et par her sier, så veit jeg ikke helt om tørr å nærme meg!

Var et fint sted å ha treff det, mye bedre enn å henge på bensern hele kvelden/natta!

Men jeg advarer dere, pass dere for den pissatrengte(gule øyer) røde haien på brygga der sånn! Farlig farlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...