kabeldeigen Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Hei, noen som vet hvordan man løsner radio/cd spiller fra dashbordet? Må man ut med begge 2, eller kan man kun løsne radio delen? Gjerne en DIY, slik at jeg slipper å knekke noen fester, lister osv. Takker for svar.. Ps, hvis noen har en billig radiodel med display som virker 110% så er jeg int.. Denne typen..
TheBirg Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Dra volumknappen ut så sitter det en liten skrue bak den i underkant som løsner hele panelet. En liten TORX om jeg ikke husker feil.
Flextron Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Se dette klippet på youtube, forklarer det meste..
Stonescream Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Er festet ødelagt, som på min, kan du få den ut ved å først ta ut klimabetjeningen ( den sitter bare med klips så ta et flatt skrujern eller lignende og popp ut på ene siden. Deretter tar du bare litt brute force og trykker radiodelen ut med hendene siden du nå kommer til fra undersiden av radioen. Selve cd-spilleren får du ut lett, bare å løsne de 2 størrelse 10 torx skruene under den. Var den rekkefølgen jeg endte opp med å følge siden jeg ikke klarte å løsne noe som helst med den volumknappskruen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå