Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på hvordan jeg gjør dette? Om noen har en "how to" Har googlet i hytt og pine uten hell.. Jeg skal montere supersport senkesett på den, og må bruke innsats fra de originale beina.. Ser at stabstag og alt mulig der er jo festet i selve innsatsen til fjærbeinet.

Så da er mitt spørsmål, må alt dette av? Eller er det en annen litt enklere måte å gjøre dette på?

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du sier du må bruke den "orginale innsatsen" til fjørbeinet, med mindre du snakker om å sveise på et Supersport coilover sveisekit.

Du demonterer som jeg sa i tråden din endeleddet og bærearmen, så demonterer du tårnlageret i toppen ved å skru opp 3x13" muttere. Så drar du ut fjærbeinet, bruker en fjærklemme for å holde spenn, så skrur du opp tårnlagermutteren som er 17" eller 19" i midten av lageret. Så tar du vekk tårnlageret og lagerskålen, så legger du til sides fjæra, og så drar du ut demper. Ta av fjærklemmen på den gamle fjæra, putt i ny demper i fjærbeinet og sett fjærklemma på den nye fjøra, og stram til du får entret mutteren i midten av tårnlageret igjen. Stram det til det blir bra, så tar du vekk fjørklemma. Så monterer du fjørbeinet igjen. Voilà!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...