CeeKay Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Hei, jeg lurer på hvordan jeg gjør dette? Om noen har en "how to" Har googlet i hytt og pine uten hell.. Jeg skal montere supersport senkesett på den, og må bruke innsats fra de originale beina.. Ser at stabstag og alt mulig der er jo festet i selve innsatsen til fjærbeinet. Så da er mitt spørsmål, må alt dette av? Eller er det en annen litt enklere måte å gjøre dette på?
winchester Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Skjønner ikke helt hvorfor du sier du må bruke den "orginale innsatsen" til fjørbeinet, med mindre du snakker om å sveise på et Supersport coilover sveisekit. Du demonterer som jeg sa i tråden din endeleddet og bærearmen, så demonterer du tårnlageret i toppen ved å skru opp 3x13" muttere. Så drar du ut fjærbeinet, bruker en fjærklemme for å holde spenn, så skrur du opp tårnlagermutteren som er 17" eller 19" i midten av lageret. Så tar du vekk tårnlageret og lagerskålen, så legger du til sides fjæra, og så drar du ut demper. Ta av fjærklemmen på den gamle fjæra, putt i ny demper i fjærbeinet og sett fjærklemma på den nye fjøra, og stram til du får entret mutteren i midten av tårnlageret igjen. Stram det til det blir bra, så tar du vekk fjørklemma. Så monterer du fjørbeinet igjen. Voilà!
CeeKay Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Aha, nå skjønner jeg litt mer. (coca cola slows my brain!) Tusen takk for utfyllende svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå