retardius Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Har nå skaffet meg en E34 520, 88. M20B20 er det vel.. Som jeg lurer på og sette turbo på.. jeg har turbo, grenrør er bestilt, og IC'en kommer snart. Hva er det jeg MÅ ha for og få den til og fungere med turboen?.. Så enkelt og billig som mulig
retardius Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Kommer litt an på hva slags trykk du skal kjøre på da, men original innmat tåler vel 0,7-0,8 i trykk. Værsåsnill å rett meg her noen, hvis det er feil! Men har hørt så Er noe sånn jeg har hørt også. . Billig blir det nok ikke, men det er en vesentlig forkjsell i pris på en motor som tåler 0,7. Og en som går på 1.7 xD. Så en som går på 0.7 vil da bli relativt billig likevel
///Naitsirk Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Bare sørg for å få justert blandinga 100% du. Så går nok ting bra med vettugt bruk. Er dog det som koster og..med mindre man kan mappe selv
|Ole| Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Større dyser og turbochip er ikkje feil, det blir billigere for deg i lengda vil eg tru Kan vere en idè å skifte topp pkn og register reim når du først er igang, da veit du no iallefall att det er iorden. Kjedelig å kjøre i ei veke for også få masse olje i vatn eller omvendt Enda kjedeligere er det om register reima ryker
Fekzen Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Jag erbjuder Turbochip till de flesta modeller. Det är ett bra sätt att komma undan lite billigare än med datasprut. Det innebär ett chip med backad tändning och anpassade bränslemappar. Jag gör chipen unikt anpassade efter den setup man har, så man måste skicka mig info om sin setup när man beställer chipet. Går bra skicka mig PM för mer info om det Mvh// A.Fekzen Stockholm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå