Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger to dekk bak, sett litt gjennom listene på dekkonline.com men er litt usikker.. Noen som har anbefalinger til dekk til under tusen-lappen? :)

Er til E36 om det har noe å si.

Skrevet

Kjøpte nye dekk til min, tror de hette tracomax eller noe sånt.. Høres ut som ett jalla merke, men vart overaska over hvor gode de egentlig er.. Ikke noe støy og bra på vann..

Ble kjøpt på bilxtra mener jeg å huske.. Ca 800kr.

Dimmen på mine er 215 45 17"

Skrevet

Fordel å nevne hvilken dimensjon du skal ha. :wink:

Personlig har jeg SVÆRT dårlige erfaringer med Nankang.

Skrevet

Jeg ønsker ikke å kjøpe nankang ns2, har disse nå og synes de støyer mye.

Så hvis du skal ha 19" dekk, så kan du kjøpe mine og så kan jeg kjøpe nye :)

Ellers har jeg ikke peiling, og lurer litt på hvordan Falken sine dekk er?

Skrevet

nankang og wanli e skumle saker det ja. monterte på e46, kjørte ut for å testa, gikk nesten til hekkan på motorveien.

Fikk byttet til Goodyear EAGLE F1.

Skrevet
nankang og wanli e skumle saker det ja. monterte på e46, kjørte ut for å testa, gikk nesten til hekkan på motorveien.

hehe, ja vet alt om dette :P jeg kondemnerte eksa sin golf i 100sona mellom tønsberg drammen pga nangkang og lett yr.. :/

Skrevet

Fikk byttet til Goodyear EAGLE F1.

Nye dekk har jo en tendens til å være glatte da :)

Skrevet

Ja, men når man kan ligge i sladd runde etter runde på 3 gir (i regn) med en E46 318 er det noe feil. Skummelt når det slipper på alle 4...

Kondemnerte en bil mye pga Nankang-dekk (1 mnd gamle)

Skrevet

Er det en plass jeg ikke sparer på så er det dekk av den enkle grunn at de er bilens eneste kontaktpunkt med asfalten. Kjører selv med Good Year Eagle F1 Asymmetric; de sitter som et skudd.

Skrevet

Kjøpte Minerva Radial F105 hos Dekk1 for noen dager siden. Det virker som gode dekk foreløpig.

Jeg betalte 1850 for to dekk, inklusive skift av dekkene. Så jeg hadde fått 40% rabatt dog..

Andre som har erfaring med disse dekkene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...