Dekkbrenneren Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 til Jan Tore: jeg har Minerva dekk på mine felger, framme. Syns ikke de var noe spes. gode, er sånn billigmerke. Så til tema, har bestilt Falken dekk på dekkonline, dette er vel bra billigdekk. men kosta noen få kroner over tusenlappen. 1024kr?? pr.dekk, og de har en dim på: 245/40/17 Håper de kommer i uka som kommer og håper også på at de funker bra
Stoppie_Master Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Dekkbrenneren: Du får gi tilbakemelding til meg om du blir fornøyd med Falken dekken Ser det er noen som sier at de ikke sparer når de skal kjøpe dekk. Når det kommer til sommerdekk, så må det vell være lov og vurdere dekk som er gode til en bedre pris, og ikke bare nødvendighvis skulle ha det beste uansett pris. Er kun et fåtall som nærmest har en utømmelig konto.
Dekkbrenneren Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 ja, var det jeg å fant ut :S, ja skal gi tilbakemelling om de er noe goe de falken dekkene, jeg har troen på at de ikke er så helt verst faktisk bra dekk til en rimelig penge
Chrissstian Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Er det en plass jeg ikke sparer på så er det dekk av den enkle grunn at de er bilens eneste kontaktpunkt med asfalten. Kjører selv med Good Year Eagle F1 Asymmetric; de sitter som et skudd. Så sant. Grunnen til at jeg laget denne tråden er fordi jeg skal ha meg noen billige bakdekk, dekk framme blir noe som de dekka du nevnte. Bilen min er senket og den sliter fort innsiden av dekka, jo bilen har vært på hjulstillingskontroll og noen hevder det er typisk bmw (e36 i dette tilfellet) at det sliter fort på innsiden grunnet senk. Derfor oppsøker jeg noen helt ok dekk til en gunstig pris og ha bak
Gunnar Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Er det en plass jeg ikke sparer på så er det dekk av den enkle grunn at de er bilens eneste kontaktpunkt med asfalten. Kjører selv med Good Year Eagle F1 Asymmetric; de sitter som et skudd. Støtter denne. Kjempegode dekk til en OK penge. Betalte rundt 950,-/stk for disse i 225/45-17" til 1eren. til Jan Tore: jeg har Minerva dekk på mine felger, framme. Syns ikke de var noe spes. gode, er sånn billigmerke.Så til tema, har bestilt Falken dekk på dekkonline, dette er vel bra billigdekk. men kosta noen få kroner over tusenlappen. 1024kr?? pr.dekk, og de har en dim på: 245/40/17 Håper de kommer i uka som kommer og håper også på at de funker bra Hvis det er Falken FK452 så er de sånn midt på treet, helt kurrante dekk. "Good value for money", ihvertfall om man handler fra Dekkonline (hvor Falken-dekkene virker å være lavt priset).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå