Thomasgl72 Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Da jeg fikk opp feil på en service på alle glødepluggene, fant vi ut at det lureste var og bytte gløderele`, Alle Bavaria verkstedene vi snakkte med 4stk, mente det letteste var og skru seg ned fra toppen av motoren, ut med deksler innsug og div greier for og komme til, siden gløderele ligger under innsuge. Så vi startet med dette, men etter og skrudd ut innsuge så fant vi relet men det var enda langt igjenn før vi kunne komme til. Da bestemmte vi oss for og jekke opp bilen og prøve og komme til underifra, alt vi gjorde var og skru løs di 3dekslene.. (2store og 1 lite "under førersiden" ) var litt trangt men med litt knoting fikk vi releèt ut.. mye enklere enn og skru seg igjennom fra toppen av motoren.
Kobar Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 hva gjorde du med relèet? Far min har en 320DAT, og den er blitt utrolig tregstartet i det siste.. Når bilen er kald, og man vrir på tenning så lyser glødelampa bare littegrann! virker som om det kan være noe med glødinga. Dette er da en pre-face e46 ca 200 på telleren
Thomasgl72 Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Jeg satt inn et nytt rele`og bilen starter lekene lett nå..! 960kr oss bavaria for releèt
Bimmer-1 Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Skiftet du denne selv? Hvor sitter det releet? Noen link/bilder? Vanskelig å komme til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå