kaptein wom Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 325 ix km er 220. ingen slakke elr no. Utveksling er 3,64 og tror der er 25% sperre på denne type diff hva bør jeg ta for en sliken mon tro?
Lars89 Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Azeton: står ikke S på IX-diffene, men står V for viskose. Ikke 25% brems, men sperrer jo mer man spinner ettersom jeg har skjønt. Ikke like god/attraktiv som en vanlig lamellbrems. Jeg solgte min for 2000, men kan sikkert få opp mot 4 hvis man er flink/heldig.
Azeton Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Lars89, jeg spør et spørrende spørsmål som han må svare på! SLik at han faktisk må sjekke det opp og ikke bare tro eller gjette.. På min visko diff står det V og 3.91..
Ballder Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Er det virkelig en viskose diff, og den er i god stand, så hadde ikke jeg solgt den for under 4 lapper.
Azeton Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Er det virkelig en viskose diff, og den er i god stand, så hadde ikke jeg solgt den for under 4 lapper. Ikke jeg heller.. Men jeg ville ikke betalt 4-laken for en viskodiff
kaptein wom Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Okei Får si ca tre lapper da sikker.. Takker
Lars89 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Er det virkelig en viskose diff, og den er i god stand, så hadde ikke jeg solgt den for under 4 lapper. Fordi? Greit nok at de er sjeldne, men til å spunne/sladde med på tørr asfalt på en bakhjulstrekker (det de mest sannsynlig blir brukt til) er de ikke akkurat optimale mtp virkemåte. De vil derfor være verst mindre enn en lamell-brems i de aller flestes øyne.
Azeton Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Er det virkelig en viskose diff, og den er i god stand, så hadde ikke jeg solgt den for under 4 lapper. Fordi? Greit nok at de er sjeldne, men til å spunne/sladde med på tørr asfalt på en bakhjulstrekker (det de mest sannsynlig blir brukt til) er de ikke akkurat optimale mtp virkemåte. De vil derfor være verst mindre enn en lamell-brems i de aller flestes øyne. Så var det jo dette med økonomisk sans.. Min E34 spinner som faan med visk diff den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå