PeeBee Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Det er forsåvidt det de er designet for, de er veldig robuste og tåler all du måtte utsette dem for på veien. Kjøper du et sett har du bære armer i mange, mange år. Bytt kuler når det trengs, og alt er som nytt.
R Andersen Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Har faktisk ikke fått med meg at du har laget en tråd om bilen din her inne.. Det ser veldig bra ut, og gleder meg til å se den på veien igjen!
Halbakken Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Satte du på m3 breddinga selv? Ble hvertfall jævlig bra:) Kult prosjekt, kommer til å følge med her!^^
T. Thøgersen Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 Se her ja, ser ut som Rosthögen fra Kornsjø blir frakjørt av enda en E30 i år gitt.
rasfare Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Satte du på m3 breddinga selv? Ble hvertfall jævlig bra:)Kult prosjekt, kommer til å følge med her!^^ takk for det! Det er ikke jeg som har satt den paa.
rasfare Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Se her ja, ser ut som Rosthögen fra Kornsjø blir frakjørt av enda en E30 i år gitt. Vi faar se:) forst ma jeg jo faa fingern ut av det beromte holet og kjore med den")
rasfare Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 Har faktisk ikke fått med meg at du har laget en tråd om bilen din her inne.. Det ser veldig bra ut, og gleder meg til å se den på veien igjen! Tjena! Jo, takk det gjor jeg og!
rasfare Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Hr nå fått festa stabstaget i fjørbeinet.. Da trengtes noen sånne: Litt alu.. Og en gammal gran-list med høl i.. Og en forstilling klar for testing. Jobbe seg gjennom hælja, og se fram til en lang kjøretur til uka, for prøving:)
rasfare Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 Goddag!! Var ute og kjørte tirsdag og onsdag forrige uke. Det virka som det meste fungerte overraskende bra! Veldig tight og fin.Veldig positivt overraska over bærebruene til Petter og! Blir spennende å få prøvd på bane. Så nå er det bare å vente til det dukker opp noen fine fjører og dempere, dekk..osv... Eneste som ikke ble gått over var tromlene bak, og det dret seg selvfølgelig. Men fikk røska ut inmaten og da var det greit! Og resten av småfiksa typ håndbrekk-detaljer, og el-vifte er på vei.
Halbakken Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Hva for lakk brukte du på bærebruene og det a? Ble veldig bra
T. Thøgersen Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Goddag!! Var ute og kjørte tirsdag og onsdag forrige uke. Det virka som det meste fungerte overraskende bra! Veldig tight og fin.Veldig positivt overraska over bærebruene til Petter og! Blir spennende å få prøvd på bane. Så nå er det bare å vente til det dukker opp noen fine fjører og dempere, dekk..osv... Eneste som ikke ble gått over var tromlene bak, og det dret seg selvfølgelig. Men fikk røska ut inmaten og da var det greit! Og resten av småfiksa typ håndbrekk-detaljer, og el-vifte er på vei. Tøft! Bra at det funker. Vi fikk kjørt med E30'n på Autoslalom igår, funka fint. Kunne trengt annen utveksling bare.. 3.07 bak er ikke optimalt med såpass smalt effektregister vi har fått. Får trimme mer vel.
rasfare Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Finn fram 4.10`n og sveiseapparat da vel. Autoslalom å greier? Det var vel skøy tenker jeg ja. Hva med kjøring på rudskogen lørdag 18. æ?
T. Thøgersen Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Finn fram 4.10`n og sveiseapparat da vel.Autoslalom å greier? Det var vel skøy tenker jeg ja. Hva med kjøring på rudskogen lørdag 18. æ? Frank var "the designated driver" , og vant faktisk. Hehe. Må få ordna litt bedre kjøling til motoren før vi begir oss ut på banekjøring tror jeg. Den 21 år gamle lille originalradiatoren har sett bedre dager tror jeg. Hva for no kjøring er det der da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå