Reset Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Hei, jeg har bygd om til m20b25 i min 85 modell, samt satt inn servo! Men er det noen som kan ta bilder av hvordan og hvor servovæske beholderen er festet? Må man evt ha noe slags feste? Er det noen som kan legge ut ett bilde av hvilken vinkel oljefilter-holderen står? ooog, hvordan slangene er opplagt, samt hvordan selve kjøleren er montert! dette er en preface! håper på svar:D
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Servovæskebeholderen er vel festet til venstre dempertårn med noe som kan ligne et patentband? Oljekjøleren er montert i fronten, du har fester på hver side av kjøleren, som går opp i den fremste vangen. De to rørene ut av oljekjøleren er "klipset" sammen på venstresiden av oljekjøleren (om du står i fronten av bilen), og der skal det også være et skruhull for feste av hele sulamitten. Tror dette er servovæskebeholderen på en 318, som du ser i fronten av bremsevæskebeholderen.
Reset Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 jeg vet sånn ca at den skal monteres i front, har bare aldri sett hvor ;p Derfor jeg spør om bilde, slik at jeg vet 100%
winchester Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Skal se om jeg ikke kan knipse et bilde til deg senere i dag, om ingen kommer meg i forkjøpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå