Gå til innhold

Hvorfor funker ikke Ipod/Iphone/mp3 avspiller med idrive????

Anbefalte innlegg

Det kan jo være ett forsøk og prøve og nedgradere softwaren. Det skulle egentlig vært unødvendig da det burde virker siden du har bestilt spesefikt med utvidet tilkoblingsmulighet for iphone og mp3. Har vært fryktlig mye tull med iphone/ipod og bmw i alle år. Forhåpentligvis bedrer det seg på 2011 modellene, da de får en enda bedre integrering av iphone/ipod. Da får du likt brukergrensesnitt på idriven som på iphone/ipod. Det blir veldig bra tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du undersøkt det jeg nevnte lenger opp her angående nyeste software oppdatering på iphone? Mye tyder på at det er softwareproblmer på enten iphone/ipod eller i bilen. Min onkel har f10 og der fungerer det fint med iphone software før 4.00. Så mulig problemet ligger hos apple?

På min e92 fungerer iphone og ipod helt perfekt over idriven uansett software.

Samme her. Funker perfekt med både iphone 3G og 4 begge med 4.1 software. Har 6NF og 6FL med Navi Professional (E92).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har de på bmw verkstedet her jeg bor endelig fått spora opp ett annet adapter til iPhone som også er beregnet for musikk, så da blir det sikkert ordning på problemet... det nye er bestilt og de mente det var en selvfølge at jeg får det gratis! det er jo bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Joho, da har jeg omsider fått henta det nye adapteret, og musikken på iPhonen dukka opp og kan styres via idrive.... Bra :-) fikk selvfølgelig det nye adapteret gratis :-) ble også bedre lyd en når jeg brukte aux inngangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...