JENSSEN Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 tenkte å samle sammen noen Bmwer ett sted i fr.stad/sarp, østfold generelt, dem som vil komme=) bare for å snakke litt drit, glane på biler, har sett det er en del pene bimmere som ruller på veiene i Østfold:D så hvorfor ikke samle oss en stund på BORG AMFI i SARPSBORG for å glane og snakke:D har fått noen private mail av folk som er litt små gira på det, jeg veit det er våler treff den helga, men det er dagen etter. så kom en tur på Borg Amfi i Sarpsborg 07.08.2010 rundt kl 15.00 (Bak, mot renseriet) Hadde vært fett om mange hadde kommet:D ser det er en del folk fra Østfold her:D
Appelgren Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Er borte den 7. Passer det bedre med 6. ? Håper flere her inne tar en tur hvis det blir noe da !
S.Arnesen Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Er jo alltids en mulighet det. Ha vært flere bimmerstreff her i nærheten før, og det blir alltid god stemning. Var på Østfoldhallen engang, og der var det 24 biler som var det høyeste antall biler tilstede samtidig. Dette er det mest vellykkede treffet her i nærheten (som jeg kan huske ihvertfall). Det er en stund siden også, så er jo på tide at noen slår dette snart
JENSSEN Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 kan ikke folk "spre" det litt da? jeg kan alle dager denne uka, Ferie. hva vil folka,, hadde vært kost med mange folk:D
JENSSEN Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 er det nesten ingen ifra Østfold som vil eller gidder?
BimmerE46 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Kunne sikkert ha starta bilen og kommet en tur jeg også Har vært i Særp/Fr.Stad nå en hel uke hver dag, og kommer til å kjøre dit 2-3 ganger til uka som kommer, så burde kunne kjøre enda en gang for et treff
Dolk Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Borg Amfi på en lørdag klokken 15.00? Hvor mange parkeringsbulker vil du egentlig ha på bilen din?
Appelgren Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Høres ut som noe interresse hvertfall! Det er bra, spre det, ja. Få med så mange som mulig! Kanskje heller søndagen?
Dolk Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Søndagen er en mere fornuftig dag. Du har vel sett hvor mange forvirra personer det er på en parkeringsplass, eller du er kanskje ikke så gammal at du har erfart det, eller kanskje du er en av dem som virret rundt med handlevogna på parkeringen?
Appelgren Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Både og tenker jeg ! ehhe . Høres ut som en plan, flott om folk hadde spredd det, også kunne vi kost oss da vettu
Sjøbuse Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 de treffa jeg har vært med på har pleid å være på søndag for da er parkeringene tømmt for anndre surrehuer som skal shoppe. har man et treff på lørdag midt i åpningstiden så er det heller ikke så sansynlig å få plass til alle bilene sammlet. trukke jeg kan til lørdag heller. så jeg ville nok stemmt på en søndag istede.
JENSSEN Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 ja,, sant nok, tenkte ikke på det;) lørdag er jo den "store"handle dagen:/ sier vi te søndag mellom 15.00 - 15.30:D jeg kommer hvertfall:D får bare håpe på at værgudene er med oss:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå