Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å samle sammen noen Bmwer ett sted i fr.stad/sarp, østfold generelt, dem som vil komme=) bare for å snakke litt drit, glane på biler, har sett det er en del pene bimmere som ruller på veiene i Østfold:D så hvorfor ikke samle oss en stund på BORG AMFI i SARPSBORG for å glane og snakke:D har fått noen private mail av folk som er litt små gira på det,

jeg veit det er våler treff den helga, men det er dagen etter.

så kom en tur på Borg Amfi i Sarpsborg 07.08.2010 rundt kl 15.00 (Bak, mot renseriet)

Hadde vært fett om mange hadde kommet:D ser det er en del folk fra Østfold her:D

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er jo alltids en mulighet det. Ha vært flere bimmerstreff her i nærheten før, og det blir alltid god stemning. Var på Østfoldhallen engang, og der var det 24 biler som var det høyeste antall biler tilstede samtidig. Dette er det mest vellykkede treffet her i nærheten (som jeg kan huske ihvertfall). Det er en stund siden også, så er jo på tide at noen slår dette snart :)

Skrevet

Kunne sikkert ha starta bilen og kommet en tur jeg også :)

Har vært i Særp/Fr.Stad nå en hel uke hver dag, og kommer til å kjøre dit 2-3 ganger til uka som kommer, så burde kunne kjøre enda en gang for et treff :)

Skrevet

Søndagen er en mere fornuftig dag. Du har vel sett hvor mange forvirra personer det er på en parkeringsplass, eller du er kanskje ikke så gammal at du har erfart det, eller kanskje du er en av dem som virret rundt med handlevogna på parkeringen?

Skrevet

de treffa jeg har vært med på har pleid å være på søndag for da er parkeringene tømmt for anndre surrehuer som skal shoppe.

har man et treff på lørdag midt i åpningstiden så er det heller ikke så sansynlig å få plass til alle bilene sammlet.

trukke jeg kan til lørdag heller. så jeg ville nok stemmt på en søndag istede.

Skrevet

ja,, sant nok,:P tenkte ikke på det;) lørdag er jo den "store"handle dagen:/ sier vi te søndag mellom 15.00 - 15.30:D jeg kommer hvertfall:D får bare håpe på at værgudene er med oss:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...