Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

finnes det noe uten facebook lenger? hehe. får aldrig med meg noe lenger siden jeg ikke helt skjønner facebook.

Skrevet
finnes det noe uten facebook lenger? hehe. får aldrig med meg noe lenger siden jeg ikke helt skjønner facebook.

Håper virkelig ikke at alt blir facebook annlagt. Jeg har ikke facebook engang. Og ikke er jeg så intr i det heller :)

Har mobil og msn dersom jeg lurer på hva bekjente driver med.

Skrevet

Tja. Sjøbuse og jeg tar en tur. Bimmere46 skal vel også ta en tur. Skal mase på han ihvertfall. hehe også er det vel 2-3 andre som har sagt at de kommer her i tråden...

Skrevet
Tja. Sjøbuse og jeg tar en tur. Bimmere46 skal vel også ta en tur. Skal mase på han ihvertfall. hehe også er det vel 2-3 andre som har sagt at de kommer her i tråden...

Hehe, dette tror du sikkert ikke S.Arnesen, men jeg får ikke kommet pga bagasjedøra på bilen klapper i hver dump. Den åpner seg når jeg starter bilen, og så er den åpen bare, men lukker seg ikke helt opp.

Var et helvete å kjøre hjem fra Særp i går. Så tror den skal stå til den feilen er fikset. Skal ordnes til uka.

Det er sånn hver gang jeg kommer over en tråd der det er nevnt treff, og jeg melder intr så skjer det et eller annet som gjør at jeg ikke får kommet. Enten det er jobb, eller bil, eller rett og slett Mickey Finn's (dårlig alkohol)

Skal slutte å lese tråder med treff som innhold, og heller bare dukke opp. :)

Skrevet
unnskyldninger unnskyldninger. åpen bagsjeluke er bare bedre ventilasjon det ;)

Sant det, men dunkelyden er ikke så bra. Hehe, kommer til å ødelegge hele låsen høres det ut som.

Skrevet
unnskyldninger unnskyldninger. åpen bagsjeluke er bare bedre ventilasjon det ;)

Sant det, men dunkelyden er ikke så bra. Hehe, kommer til å ødelegge hele låsen høres det ut som.

hehe. rart med det, er alltid noe galt med disse forbannade bimmerene... hehe selv har jeg en bakrute spolier som har fløyet av, ett sideskjørt som har bretta seg oppover hele bilen, og en frontfanger som flasser som faen i lakken... hehe Greit å ha litt å holde på med. får se om jeg gidder å gjøre noe en dag au ;) hehe

Skrevet

Jeg ble temmelig lei BMW i går, forbanna møkka merke sa jeg, men er glad i bilen i dag igjen. Men alle disse strømfeilene kan de fikse snart synes jeg.. men men.. nok off topic.

Blir sikkert et rått treff i morgen...

Skrevet
Jeg ble temmelig lei BMW i går, forbanna møkka merke sa jeg, men er glad i bilen i dag igjen. Men alle disse strømfeilene kan de fikse snart synes jeg.. men men.. nok off topic.

Blir sikkert et rått treff i morgen...

Hehe, står rett som det er og ønsker bmw til hel**tte selv også :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...