e30 1986 Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 http://www.youtube.com/watch#!v=6V27U8p ... re=related http://www.youtube.com/watch#!v=DbjFaUh ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Ja, helt konge! Stå stille på en plass og lage røyk er bare så fett ass! Skulle ønske jeg hadde bil og ikke minst über-skillsa som trengs for å være så bøttetøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Ja, helt konge! Stå stille på en plass og lage røyk er bare så fett ass! Skulle ønske jeg hadde bil og ikke minst über-skillsa som trengs for å være så bøttetøff! Ler til jeg dør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 1986 Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 sånn da xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 bare jeg som syns det holdt med 20 sekunder? ikke nok med det, men han ødelegger bilen totalt, uten at han faktisk fikk noe ut av det.. sjelden at en burnout vekker interesse i mer enn 20 sek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Hissig til å være original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Også så spennende at man måtte opprette en helt ny tråd a gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 film nr 2 var jo tøff da han i e36`n var meget ensformig og kjedelig burning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå