DanielMK Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Hva slags underlige spyledyser har dere på bilene deres, om dere klarer å spyle syklister i veiene med spyleveske ? Kjører dere alle gamle e30'er med 'høytrykks spylere' ? På min e60 blir spylerveska spredd fint utover ruta, uten å treffe noe eller noen som helst.
janerik171187 Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Hvordan vet du at du er større enn den? Kanksje han har en fila brasileiro (normalvekt på opptil 70 kilo, men kan bli større). Fordi jeg har blitt en feit f*en etter å ha kjørt mye bil, samt postet tusenvis av innlegg på diverse nettfora opp gjennom årene. Haha Sykler du på gangfeltet får du mer trening av opp og ned i hastighet hele tiden.. litt interval en annen ting om noe ala det samme (dvs utbytte av trening) skjønner ikke hvorfor alle som trener ved å sykle skal kjøpe sånn dum racingsykkel ala tour de france, de er jo laget for minst mulig motstand for å sykle slik at de kommer seg raskest mulig i mål med minst mulig energitap. når man skal trene så er det jo igrunn bedre med en billighau av en sykkel med masse motstand for å få den i noe fart, dvs mer trening for penga og trenger ikke sykle like langt for samme utbytte personlig så har jeg en sykkel jeg fikk gratis med kjøp av en mobil på lefdal , ikke det at jeg sykler så mye menne
Azeton Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Janerik, så ikke ut som typen som syklet så mye heller du da Danielmk: kan justere inn spylerdysene på de fleste eldre biler så du treffer djevelen på hjul
DanielMK Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Danielmk: kan justere inn spylerdysene på de fleste eldre biler så du treffer djevelen på hjul Ha...ha... Nei, ikkje veldig morsomt
clo Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 skjønner ikke hvorfor alle som trener ved å sykle skal kjøpe sånn dum racingsykkel ala tour de france, He-he, det blir jo som hvis en Polski Fiat-eier sier at han ikke kan skjønne hvorfor noen må ha BMW. når man skal trene så er det jo igrunn bedre med en billighau av en sykkel med masse motstand for å få den i noe fart, dvs mer trening for penga og trenger ikke sykle like langt for samme utbytte Hvis man vil vil bli god til å sykle på en billighaug, ikke vil sykle sammen med andre, ikke deltar i ritt, ikke vil sykle langt, osv, osv: Javisst! personlig så har jeg en sykkel jeg fikk gratis med kjøp av en mobil på lefdal , ikke det at jeg sykler så mye menne Jeg har flere sykler: racersykkel for vei, fulldempet for sti, og en gammel racersykkel jeg fant i en container til bruk i byen. Ikke noe galt med billige sykler!
Azeton Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Har racersykkel selv jeg.. Og du skjønner hvorfor man bruker slik etter og syklet 10m! Alt går så lett på en måte.. Daniemk: Ingiørene har vel tenkt på at det blir litt krig! sykkel vs bil..
Rabies Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Har rottweileren godt lynne skal den tolerere sånt relativt greit.. Ja, i utgangspunktet skal de det. Men man vet aldri hva som foregår i hodet på et dyr (eller menneske for den saks skyld) Hvordan vet du at du er større enn den? Kanksje han har en fila brasileiro (normalvekt på opptil 70 kilo, men kan bli større). Fordi jeg har blitt en feit f*en etter å ha kjørt mye bil, samt postet tusenvis av innlegg på diverse nettfora opp gjennom årene. Du klarte ikke å generalisere litt mer da? Jeg kjører masse bil, og har tusenvis av innlegg på bimmers.no men anser meg selv som rimelig veltrent (kunne lagt ut noen bilder, men syntes det passer seg bedre på treningsforum som faktisk er beregnet for sånnt ). Dog en del for tynn, så jobber aktivt med å gå opp en 15-20 kilo, da med minimal fettprosent. Du får ta deg en tur på bmw-treff vettu, og kartlegge anntall "tjukkaser" kontra "normalt" (overvektig har jo blitt ganske normalt da, men du skjønner sikkert poenget) bygde personer du finner der. Tror du blandet bimmers og merceforumet nå gitt
Just-turbodiesel Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 gud som jeg håper på at jeg møter lek på sykkel en gang.. da skal jeg ha det moro
DanielMK Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 gud som jeg håper på at jeg møter lek på sykkel en gang..da skal jeg ha det moro da håper eg politiet lusker i nærheten, så du får svi noe jævlig.
Hawkon88 Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 gud som jeg håper på at jeg møter lek på sykkel en gang..da skal jeg ha det moro da håper eg politiet lusker i nærheten, så du får svi noe jævlig. Då Håper jeg at du vet at faren min er sterkere enn din.. (Og Tøffere enn MacGyver for den del!)
janerik171187 Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Janerik, så ikke ut som typen som syklet så mye heller du da Danielmk: kan justere inn spylerdysene på de fleste eldre biler så du treffer djevelen på hjul skrev jo at jeg ikke sykler så mye men sånn treningsmessig for slanking\muskler ikke for å delta i ritt så er nok vanlig sykkel best siden det er litt motstand i den i forhold til en racersykkel. + jeg synes dekka på sånne racersykler er AAAAAAAAAAAAALT for smale
JonMH Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Bare jeg som synes det er sykt at det er diskutert i 30 sider om det her? haha.. tydeligvis mange som trenger å få ut litt frustrasjon! Kan ikke skjære alle syklister over en kam, mange som også er hensynsfulle! Må samtidig gratulere Just med x antall innlegg på denne topicen der han fremstår som en 16 åring!
clo Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 gud som jeg håper på at jeg møter lek på sykkel en gang..da skal jeg ha det moro Men J__ O__ H____, da! Har du glemt alt nå?
Rabies Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Jada clo. Du kan finne navnet til folk ved hjelp av skiltnummeret deres. Vi har skjønt det nå. Jeg heter kim erik sivertsen og bor i bregneveien i kristiansand. Sånn fiksa det for deg jeg, så er du spart for det bryet i hvertfall Den meldingen du sender koster vel noen kroner, men du skal få den gratis av meg "that's what a nice guy I am"
fuerte Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Fordi jeg har blitt en feit f*en etter å ha kjørt mye bil, samt postet tusenvis av innlegg på diverse nettfora opp gjennom årene. Du klarte ikke å generalisere litt mer da? Jeg kjører masse bil, og har tusenvis av innlegg på bimmers.no men anser meg selv som rimelig veltrent (kunne lagt ut noen bilder, men syntes det passer seg bedre på treningsforum som faktisk er beregnet for sånnt ). Dog en del for tynn, så jobber aktivt med å gå opp en 15-20 kilo, da med minimal fettprosent. Jeg tror faktisk han er en fet f*en. Men han har sikkert en pen sprettrumpe, som de fleste syklister har.. (Jeg tror ikke en gang Just-TD hadde protestert på å ligge bak disse her selv i 80-sonen..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå