ingard Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Jeg har kjøpt denne, og den var ikke billig, men nå er jeg usikker på om det blir for mye arbeid å ta den av, og om det i det hele tatt er verdt styret. Jeg ser en del har bare strammet den. Men det virker jo litt rart at den skulle løsne i og med at den er festet med tenner. Noen som har tips? Det er er en del av eukontrollen at pitmanarm er løs. Og jeg hører en ganske kraftig klikkelyd en plass når man snur hjulene.
Morty999 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 åssen bil er dette ? regner med du mener den armen som holder styrestaget på høyre side ? den kan du også bare bytte en foring i.. anbefaler å løsne styrestaget og få den løs fra armen før du løsner den armen ifra traversen..
Gjest Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 pitmanarmen er vel den som går utifra styresnekka, altså venstre side. det er ikke veldig mye jobb men litt er det jo. løsne snekka og få den oppover så kommer du til. fint med "kuleavtrekker" for å få av kula fra midtre styrestag.
ingard Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 pitmanarmen er vel den som går utifra styresnekka, altså venstre side.det er ikke veldig mye jobb men litt er det jo. løsne snekka og få den oppover så kommer du til. fint med "kuleavtrekker" for å få av kula fra midtre styrestag. Så man trenger ikke ta av noen oljerør el lignende? Bare løsne mutterne og dra den opp? Takk for svar Er i garasjen nå, og har byttet alt annet jeg skal ha av..
Gjest Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 spørs hvilken snekke du har.. jeg ville prøvd å bare løfte hele snekka med dem på... har litt å gå på i slangene..
ingard Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Har det noe hensikt å bytte denne? Det er jo ikke noen foring på den.. Hmm.. . Noen som kan forklare den klikke lyden jeg hører når jeg vrir hjulene når bilen står i ro på asfalten?
Morty999 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 aldri hørt att dette blir utslitt.. da må den isåfalll være løs (mutter løsnet)
ingard Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Jeg skulle ikke bare kjøpt den uten å tenkt over dens funksjon Jeg gav den en god stramming, og det må være bra nok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå