Kristov Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Turbo tiltenkt m20b27 med maksimal kjørbarhet og respons. Effektmål 500 hk. Dette er en turbo for deg som ikke jakter etter makseffekt, men satser på en motor som er smidig og kjørbar. Den har blitt brukt under 2 bremsinger samt 15 kvartmilsdrag på stripa og kan betraktes som tilnærmet ny. Kjøpt hos PPF. Turbocharger Name - S258 Compressor Wheel Inducer - 58mm Compressor Wheel Exducer - 80mm Compressor Wheel Trim - 53 Turbine Wheel Inducer - 69.5mm Turbine Wheel Exducer - 61.5mm Turbine Wheel Trim - 75 Turbine Outlet - 3,5" V-band Turbine Inlet - T3 Divided Turbine A/R - 0.83 Pris 6000 kr.
Kristov Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Denne er kun oljekjølt? Yes, det er den mest robuste løsningen mener nå jeg.
tonyku Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Denne er kun oljekjølt? Yes, det er den mest robuste løsningen mener nå jeg. Ja det mener vell igrunn jeg å. Men denne er vell beregnet for en motor med mere enn 3500 ccm? Med tanke på eksoshuset i den størrelsen? Eller er jeg helt på jordet nå?
Kristov Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Denne er kun oljekjølt? Yes, det er den mest robuste løsningen mener nå jeg. Ja det mener vell igrunn jeg å. Men denne er vell beregnet for en motor med mere enn 3500 ccm? Med tanke på eksoshuset i den størrelsen? Eller er jeg helt på jordet nå? Det er vel heller motsatt - jeg hadde tenkt å bruke den på en 2700 ccm M20. Den vil nok funke fint på din motor opp til 500hk med en sabla god respons og kjørbarhet.
Kristov Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 500kr Det er ikke jul helt enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå