Jump to content

marius_m535_90

Members
  • Content Count

    818
  • Joined

  • Last visited

About marius_m535_90

  • Rank
    Oberst
  • Birthday 07/14/1990

Profile Information

  • Interesser:
    Buskerud Røyken

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Clutchen har rundet 80.000 og ferdig 👍 ny original clutch til hyggelige 6500,- mener dette var billigere før.... Spec på E34 M5 S420G6S 6 trinns manuell kasse. 240mm clutch plate med 10spline 29mm. 240mm clutch plate 10spline 29mm. Her kom bryderiet for min del da jeg har hatt og gjøre med mange S420G6S kasser fra E34/E39 540, E46 M3 og E39 M5. Ingående aksel V8 modeller har 10spline 35mm aksel også E46 har 35mm. Jeg må bli bedre på bilder, selve jobben og kule ting som er på verkstedet der jeg skiftet clutchen. Som eksempelvis bygges det en tidsriktig 1974 911RSR replica Porsche, ikke at jeg er Porsche mann men de bilene er gromme bygg....... Next time blir det bedre 🙂
  2. Hei, bakbremser er vanskelig...... Har du klaven er det null problem kaliptre er det ingen mangel vare 🙂 mener delenummer er likt fra E36 3.2 M3, E46 M3 og E39 M5 dog med 40mm stempel tilhørende fra bestemte modeller 👍
  3. Jeg har også TRX preface felger modellen som er bredere en originale. mener de er 7,5" kontra 6.5". Om du går lei Style 32, får dem billig
  4. Takk, det som irriterer meg over Facebook og mye av grunnen til at jeg bruker dette forumet er at ting på Facebook på en måte blir borte og vanskelig og finne igjen og mye sinte kommentarer....... Her inne følger vi hverandre og har god orden og vi respekterer hverandre. Hva tenker andre?
  5. Endelig er bremsene lagt fram og klar til montering! 4 stemplet M bremser forran med 345x32mm flytene skiver 1 stemplet 328x20mm bak bremser.
  6. Skal original politiet først være ute, Så er ikke gir kula tidsriktig og mange andre ting. Føler jeg er på god vei! De vanskeligste delene er på plass.
  7. Update. Vannpumpe bytte og flushing systemet Ny Original ekspansjons tank. Full interiør rens.
  8. Da var det glassblåsing, avfetting, inn handlet akryl lakk og lakkert i sort med sølv detaljer Dreide opp 8 nye stemper like så godt, haha, i samme mål som de gamle og bestilt nye pakninger!. Snapchat-916928874.mp4
  9. Må bare si at jeg ikke er tråd starter og bilen ble kjøpt når den var ferdig med 3.5L med 3l gasser Det er manuell med 5 trinns, byttet. E23 har el speedometer. Motor bytte gikk akkurat med og la girkasse sitte igjen 🙂
  10. Hei. Nå har bilen fått original motor, M30B30 fra 1978/7 bil. Jeg kjøpte en delebil samme spec med manuell og likt interiør med en annen farge bare. Motoren var en katastrofe med tenning og Kåre Kruttlapp hadde mekka forgasser det store gressklipper syndromet jeg lo når kjørte den bilen for det var et sirkus............ med følgene etter tenning, full gass da døde motoren, det brant ut av 3 toms anlegget som hørtes ut som kjeften til Geir Schau og jalla tenninga som lukta svidd og spiste coiler. Hva skal en si? den beste dritten? Nok om det, motoren etter lytting med følgene etter tenning, rakling og GEfusk viste seg og være god mekanisk så jeg så håpet i den. Og når jeg rotet i de få papirene som fulgte delebilen dukket det opp en ny E3 M30 topp til motoren som ble byttet i 2012 vi snakker 16000,- pluss jobb gammel dritt viste seg og være gull. Disse m30'ene sleit med sprekker i toppene og BMW re designet toppen med mer gods rundt kjøle kanalene i 1982 og det er ikke mange som går med de gamle toppene som jeg har sett. Motoren ble vasket, og pakket om uten topppakning, simmringer, justert vippearmer og lakkert opp en verdig motor til en fin bil! Motor byttet ble en kose jobb og jeg hadde et hyggelig motorbytte. Når det sies er ikke bilen min hun jeg bor sammen med sin. Hun er veldig glad i bilen sin, forsåvidt jeg og. Hun er i USA på ferie og jeg har byttet motor i all hemmelighet hun så en stor greie med dette motorbyttet da gamle motoren var dårlig og 3.5 liter. Blir jeg tilgitt????????????? VID_20190414_032906.mp4
  11. Lenge siden, gratulerer med E28 Hilsen Marius, legger ved et par bilder fra en stund tilbake!
  12. Denne begynner og ta seg opp, jeg får ta turen en dag og titte litt får kjøre Touringen så vi får tatt noen bilder
  13. Kal meg gal....... Originale bremser er skaffet!!!!!!! Flytene skiver med 345x32mm med 4 stemplet M bremser og 328x20mm med 40mm stempel bak. Ikke så god stand som jeg håpet et rustet stempel og flere sitter hardt og tydelig verdt varm bremse kloss, når det kommer til priser på og overhale spyr jeg....... men det positive er at bilen min hadde en side med 345x32 bremser når jeg kjøpte den..... så da har et brukbart stempel der.
×
×
  • Create New...