winchester Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Ser ut som tidligere eier er en entjusiast. Hehe, mener på at jeg så denne ligge ute på Autodb/Finn for en stund tilbake (?) og kan ærlig si at utifra bildene så var den ikke vedlikeholdt i det hele tatt. Men nå som den har fått ny eier blir det bedre ser vi! (Om det er den bilen jeg sikter til)
12Anonym12 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Hehe, nei den var ikke i så veldig bra stand når jeg hentet den. Ble kjøpt av en her på forumet, ligger vel fortsatt under salgstrådene tror jeg Får håpe den kan bli bedre etterhvert, jeg hater å se gamle e30 (og andre biler selvsagt) stå sånn og ruste bort Driver litt med bilen nå, så kommer vel noen nye bilder i kveld!.
12Anonym12 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Har fått gjort litt i dag, pusset rust, rust og mere rust ^ Fin stol? ^ Når skjermen endelig begynte å bli litt bra, så skulle jeg pusse litt på resten av skjermen. Så det var noen bobler i lakken men så ikke noe ille ut.. Men neida.. ^ Tror dere det går greit å sveise dette? legge i ei plate? ^ Enda mer rust i front ^ Tatt en del Tatt noe rust baki også Ble en del bilder det Men i morgen drar jeg på ferie så blir nok ikke noe nye oppdateringer på litt under ei uke
CeeKay Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Bare få fatt i en brukt forskjerm uten rust. Koster ikke mange kronene..
Spiritus Sancti Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Kjøp den nye forskjermer.. Koster jo ingenting:)
12Anonym12 Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Hvor er det billigst å kjøpe de fra da?
winchester Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Finner de på Koed for 560,- kroner, delenummer www5671 og www5671 hos Koed.
winchester Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 De er lik som alle andre, untatt M3 og M3 EVO.
CeeKay Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Er det noe forskjell på skjerm til cab og ikke cab? Siden det er forskjellig pris tenker jeg..
winchester Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Er det noe forskjell på skjerm til cab og ikke cab? Siden det er forskjellig pris tenker jeg.. Nei.
12Anonym12 Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Tenkte jeg skulle bestille litt små ting nå, men ser dette greit ut?
G-RACING Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Har du huksa å bestille framskjermane til e30 cab? Her er det nemmeleg ein liten forskjell kontra vanleg e30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå