Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hei tøft med e30 cab da, men den sparklinga over gravrusta i kanalen der er fy fy, kommer til å sprekke opp igjen og ruste videre. her er det bare å kappe og sveise på nye plater.

s1zgjvjx0zz54fww3m07.jpg

Skrevet
hei tøft med e30 cab da, men den sparklinga over gravrusta i kanalen der er fy fy, kommer til å sprekke opp igjen og ruste videre. her er det bare å kappe og sveise på nye plater.

*Bilde*

Hmm, ja burde vel det :P

Fikk fjernet mye av rusta der, men jeg får vel ta det når skolen begynner igjen så jeg får tilgang på litt mer verktøy og utstyr :)

bmw e30 318i: Får håpe det! :)

Du er Espen ikke sant?

Skrevet

Er det mye jobb eller vanskelig og montere m-tech 2 på denne? Så på de fra GS, er det noen som har erfaringer med disse?

lgmznhl9uqigz97x8s1q.jpg

Er det noen som vet om noe brukte bakseter i skinn så si i fra :)

Hvordan er det å trekke opp igjen førersetet? har tips til firma som gjør dette?

Skrevet

Hei

Først og fremst er det absolutt ikke samme fremskjermer til cab og standard bil. Fremskjermer skaffes bare orginale til disse bilene nå. På www.koed.no så skalffes de alt du trenger.

Lenger oppe i tråden din er det en som jo tilbyr deg et baksete:

Ville IKKE sparklet slik du nå gjør for det kommer garantert tilbake like ille eller værre. Du må også huske på at om du ser noe rust under bilen, så er det garantert x10 når du får skrapet rent. Alle rust deler fåes også kjøpt.

Hilsen en som har plukket ned endel slike bile. Se i tråden min nederst her,så......

Skrevet

Okei :)

Ja, vet det. Men han skulle sende meg bilder men de kom aldri og har ikke hørt noe mer :P

Okei, da er det bare å fjerne det igjen. Men venter til jeg får den med på skolen og får tilgang til litt mer verktøy, har dessverre ikke så mye her hjemme.

Leste i første post at du hadde sydd om setene. Hvor gjorde du det? :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Lenge siden sist nå, har ikke fått gjort så mye enda pga dårlig vær, jobb og skole :(

Så kommer litt bilder når jeg har fått gjort litt mer.

Men trenger litt hjelp, Hva burde jeg gjøre her?

pciwf15a2pdy7c8sy5ph.jpg

xhmia60czk8756iec44m.jpg

Skrevet

Generelt når det gjelder rustsveising, så er det bare å kappe bort ALL rust, og så får du reprodusere det du kapper bort, og sveise det inn igjen, hvis du ikke kjøper nye deler da og sveiser inn:)

Aldris vits i å sparkle over i hvertfall, ta deg god tid til dette og ikke stress, da blir det ett bra resultat til slutt:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har ikke skjedd mye siden sist, men var på posten og hentet noen pakker i dag :)

xq589hlp91h4oy95stx6.jpg

Måtte jo prøvemontere litt for å se hvordan de nye lyktene ble :D

1riv56pm8blqbra7qlap.jpg

(Ja, holder fangeren oppe med beinet :D )

abzq4nz7wu77knxgaa4t.jpg

ev6tyjdut88y2do9rb0h.jpg

Prøve å få gjort litt mer snart, men går med for mye tid til Jobb og skole at det blir lite tid til bilen :(

Skrevet
Dette blir bra :) Mye arbeid vertfall...

Men ta deg en tur på biltema og kjøp deg et sveiseaperat. koster ca 4000+ ei gassflaske. Holder lenge til det du driver med :)

Ja lønner seg med ett ok mig apparat når du driver på med slikt, ellers får du ikke gjort noe egentlig, og selfølgelig en hendig vinkelsliper :) Får håpe du får denne cabn på veien igjen! Er en tøff førstebil!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...