Toran Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Har nettop hentet meg en hall ferdig 318is shadowline med s14b23 som jeg tenkte jeg skulle lage prosjekt link av. Motor/Driverk: S14b23 (Chippet) skal vist være 218hk. Originale grenrør/midtpotte. Original Getrag 265 dogkasse med 1. gir ned. Originalt kjølesystem. Original mellomaksling. 3,64 lamelldiff. Apex 60/40 senkefjærer. Bilstein dempere forran. Spax dempere bak. Poly foringer bærearmer forran. Bilen er pusset ned for lakkering, understell og kaross ser så å si rust fri ut. Har tenkt på m-tech II styling, hvis jeg får tak i før lakering. Hvis ikke blir bilen orginal 318is-look. Fargen faller på mørke grå metallic. Side rutene er tonet, men liker ikke bakruta som er ihjelsota. Svarte lister runt hele bilen. Hvite blinklys forran. Hvite blinklys på skjermene. Sota baklykter. Interiøret er sort delskinn med sports stoler som ser greit ut. Sort taktrekk. Har et M-tech II ratt som skal monteres. Skal se om jeg får lagt ut noen bilder iløp av uka. Fikk foresten en 2dørs E30 325, komplett delebil av naboen(!) Har ikke sett på den enda, men det meste av deler skulle være der. Får se om penger og tid strekker seg til å bli ferdig før vinteren, blir sikkert ikke emnet som blir mest oppdatert her på forumet.
Toran Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Tilbake fra ferie, så nå blir det litt arbeid med bilen framåver.. Driver nå på å sveise ny eksos for å få den godkjent på støykontroll, har pota å katalysator fra 325. Satser på at det blir bra. Så snart bilen er godkjent blir super sprint anlegget satt på. Fått tatt noen bilder også.
Orjan Skrevet August 11, 2010 Skrevet August 11, 2010 dette blir bra!!! Kjør på med original is-leppa Er det motor i dele-325n?
Toran Skrevet August 12, 2010 Forfatter Skrevet August 12, 2010 har bestilt felger nå fra gsbildeler, falt på disse 17"
Toran Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 ønsker å kjøpe infinity leppe, E30 touring-skjørt og E36 m3 side/dørlister (flate typen)
Toran Skrevet September 10, 2010 Forfatter Skrevet September 10, 2010 Fått felgene, gleder meg til å få di på! Fant også E36 m3 lister på skroten, mangler kun ene biten framme på passasjer siden. Om noen har å selge har det vært flått. Skulle også ha hatt infinity front å touring side skjørt.
Toran Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 Trenger touring sideskjørt eller lignene og infinity front, haster!! bilen skal lakkers i løp av oktober.
Spiritus Sancti Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 E36 m3 lister, det må kappes og fikses på for å passe eller? Syntes det er drit fett.
Toran Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 jess, har kappa å skjøtet dem! limt, pusset og lakket, ser ut som kjøpes
Toran Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 har ikke vært spesielt aktiv i vinter, men nå er det begynt å skje noe igjen fikk et bra tilbud på utvendig lakkering, fargen falt på den orginale for å slippe farge forskjell. Stort sett bare montering igjen.
NBCustom Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 tøft;) er vanskelig å se fargen, men hva slags farge er det? ikke arctic silver vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå