Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det spurte jeg faktisk om og fikk svar at det er de IKKE... Designmessig er de ganske like men det er nok fordi at akkurat den designen er den riktige for BMW. :-)

Skrevet
Det spurte jeg faktisk om og fikk svar at det er de IKKE... Designmessig er de ganske like men det er nok fordi at akkurat den designen er den riktige for BMW. :-)

oki :) tusen takk for god hjelp! :) er veldig usikker på om jeg tør og velge noen av de :(

Skrevet

oki :) tusen takk for god hjelp! :) er veldig usikker på om jeg tør og velge noen av de :(

Jeg vil veldig gjerne ha ett moderne ICE-system inn i bilen samtidig som jeg vil at originale BMW-funksjoner skal beholdes. På ettermarkedet er det kun den fra tv-in-motion.co.uk som har dette og med alle tilleggsfunkjsonene tror jeg nok, litt avhengig av pris, at jeg vil velge en slik.

Jeg vil nok ikke få noe lignende om jeg velger en original 16:9 enhet og denne er jo designa på en sånn måte at den ikke skiller seg veldig fra orig. enhet. Det ville vært helligbrøde å sette inn en singel-DIN enhet der istedet for noe som ser tilnærma originalt ut og i tillegg har de originale funksjonene.

• 11 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...