Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger ett sett med Eibach fjører jeg har liggende. Disse senker 35/15mm, noe som er en pen og brukbar senk på e46ci. Med brukbar mener jeg at man kommer seg frem uten å ære redd for å gå nedi overalt :lol:

Fjørene er i veldig god stand, og er såklart Tüv godkjente. Hatt disse i ett halvtårstid på min e46ci, og de har en god balanse imellom sportslighet og komfor... Eibach er jo som alle vet veldig gode fjører. Dyrer også, har en nypris på 2800kr ca på gs.

Setter en pris på 800kr/bud..

Mvh S.Arnesen

• 1 month later...
Skrevet

Hei

Hvis du har disse fjærene ennå, så tror jeg kjøper de. Skal ned til østfold på lørdag/søndag, så kan nok hente de da. Passer det at jeg henter de søndag? Skal på guttetur på Hvaler, så regner vel med at det blir utpå dagen/ettermiddagen :)

Skrevet
Hei

Hvis du har disse fjærene ennå, så tror jeg kjøper de. Skal ned til østfold på lørdag/søndag, så kan nok hente de da. Passer det at jeg henter de søndag? Skal på guttetur på Hvaler, så regner vel med at det blir utpå dagen/ettermiddagen :)

De ligger her enda vettu. Den er god, send meg en mld eller slå på tråden på lørdag/søndag så kan vi avtale tid :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...