Larsinnj Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Hør med Roger. Han hadde en ganske bra mal som han skal bruke på E30n.
helland Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 bra mal ? til å kappe og sveise ?
helland Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Mal til søknad. aaaa. takker så mye !
helland Skrevet September 12, 2010 Forfatter Skrevet September 12, 2010 Da skal jeg få levert en mellomaksling til en kompis idag, som skal kortes inn litt.. håper det i allefall kan bli bedre en det er nå
helland Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 fått tak i 8,5 x 18 BBS felger som jeg lurer på om skal på e28n ?? hva mener dere om det ??
HagenJR Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Mener de hadde passet perfekt på E23n jeg
helland Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 mener ikke de har noe på en stakkars e23 å gjøre nei
helland Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 her kommer det en STOR update har vært på frøya på banekjøring, men har detsverre ingen bilder av det nå :/ Men har fått gjort en del med bilen; Bytta mellomaksel og oppheng pga kast i akslingen, ble kappa ei 260 3,5 aksling, dreid presspasning som ble pressa inni, og sveist på utsiden Ute å prøvde nissan en dag her, moro Skikkelige utslitte storforinger, måtte byttes, bilen var heeelt for jævlig å kjøre ... Apex fjører og Bilstein dempere Mangler å montere foran enda, men håper å få tid i morgen / fredag.. Fikk montert skjørtene, og prøvde på 19" bak, skal prøve å få på de foran også for å se hvordan det blir, skal også prøve 18" tenker jeg... Hva mener folket ?
H_Vatn Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 mener du kan selge meg sideskjørta dine;) kan bytte de mot noen zender skjørt;) hehe nei da! blir bra dette:) men skulle hatt deg et strøk med maling tror jeg;)
Kjakan Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Kunna tenkt mj baklyktene dine ej Noken plass en kan få tak i slike??? Koffor ikkje bytte til polyforinga i travers?? Ellers ser det bra ut
helland Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 Litjhaug: me tia så H_Vatn: Skal nok ikke selge deg de nei Kjakan: var ikke ned me traversjen, og fikk foringene gratis av en kompis, så hadde jeg ikke tid til å vente på nye baklyktene er vel ikke å skaffe lenger? skulle hatt nye jeg også...
helland Skrevet September 24, 2010 Forfatter Skrevet September 24, 2010 Bilen er klar for Lånkebanen i morgen tidlig, skal ta bilder, før, etter og underveis håper den holder, har med 2stk 195/70-14 vinterdekk som er noen år gamle det kan bli moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå