Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
du skal helst vite hva du driver med når du skal gjøre akkurat det der, for det skal (bør helst) kryssmåles osv for at det skal bli helt 100% i orden, hadde tenkt til å gjøre det selv jeg også men så fant jeg ut at det ble en del jobb (fordi festene mine hadde revna orntlig godt) å det kanskje ikke ble bra. For hvis du ikke klarer å få festene akkurat der de skal sitte så får du ikke opp traversen igjen og det er litt kjipt hvis du har stått mange timer og sveiset og laget til plater osv.

Ikke helt riktig at traversen MÅ stå 100% riktig når alt er tilpasset, da bakstillingen uansett må ha 4-hjulskontroll etter en slik jobb. Men har du tilpasset så dårlig at du ikke engang får opp bakstillingen, har du tatt deg vann over holdet allerede før du begynte med jobben. Det er ikke en presisjonsjobb, men du må vite hva du driver med.

Har utbedret dette på min egen bil, samt 4 andre E36´er de siste 2 årene.

Sier dette for å ikke skremme trådstarter til å tro at bilen MÅ settes på verksted, men heller oppfordre/inspirere han til å tro at dette er en jobb kan fint kan klare selv med riktig verktøy og litt hjelp fra f.eks en mekaniker/oppretter eller en kamerat med litt peiling på sveising

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...