fast Dog Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Bakluken på touringen siger litt. Det er ikke så galt på sommerstid men ille på vinteren. Hvordan finner jeg ut om det er hengslene eller om det er demperene? den er lett å åpne og lukke med. Den må stå helt oppe for å ikke sige ned. viss jeg skille glassruten og døren og så faller døren rett ned mens glassluken går rett opp! innbiler meg at det glassrutens fortjeneste at den i det hele tatt klarer å stå oppe når den klarer det. Noen måter jeg kan eliminere noe av dem?
wabby Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Hoi Christer... Skremmende at du begynner å spørr om dette. Jeg lagde nesten samme tråden i dag viewtopic.php?f=1&t=160956
bmwm535i Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 vil tro det er demperene til selve bakluken som begynner å bli dårlige
fast Dog Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Hoi Christer... Skremmende at du begynner å spørr om dette. Jeg lagde nesten samme tråden i dag http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=160956 Ser der ja...alltid noe småplukk vettu Få se om eg får plukket ut de demperene i nærmeste framtid. Irriterende å få den luken slengt i nøtten. Åssen går det med din da, litt kjipt med skjønnhetsfeil
wabby Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Trur jeg må kjøpe en hengsle... Vi får ta en baklukekveld en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå