dropze Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Vurderer å skaffe meg en E30 325 ix som "vinterbil" . Hvordan er driverk osv på denne bilen, er det holdbart?
ehrnst Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 til orginaleffekt på snø er det ingenting galt med det. sikker kjempe gøy på vintern 70% drift bak
Lars89 Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Støtter den. Og JA de er GENIALE på vinteren. Utrolig morsomt med 4x4 og greit med hk. Men skal det herjes ihjel så finn deg en Auda e.l. 325IX begynner å bli skjeldne nå
dropze Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Nei en slik bil skal aldeles ikke herjes ihjel:) Vil bare ikke skru meg ihjel hehe
Lars89 Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Jeg hadde ingen problemer med min i de mnd jeg hadde den. Men er jo gamle biler (19-24 år) så mye kan skje. Det man må passe på i forhold til vanlig E30 er at drivakslingene foran ikke tåler allverden med senking. Pass på at mansjettene er hele. Disse er relativt dyre og vanskelig å få tak i. Andre deler er også endel dyrere og endel i bremser/understell er unikt for IX.
AVT Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Har en 325ix selv, er strålende fornøyd med bilen. Sitter som støpt på veien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå