Deep Dish Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Er det mulig.?? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 754416.ece
Hawkon88 Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Parkeringsvakter må jo være den yrkesgruppen med minst pikk og i tillegg var de største mobbeofrene i barndommen..
bmwkizn Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Ikke mye som sjer i toppetasjen på disse parkeringsvaktene ihvertfall. Makan til idioti.
Deep Dish Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Synes han er tøff som vil kjøre løpet helt ut, og vil gå til retten om nødvendig.. Flesteparten ville nok bare betalt for å få saken ut av verden.
Rabies Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Må man trekke to lapper om man har limousine og?
Torek Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Parkeringsvakter må jo være den yrkesgruppen med minst pikk og i tillegg var de største mobbeofrene i barndommen.. Hvis det ikke hadde vært for parkeringsvakter så hadde det blitt fullstendig kaos. Du som har så stor pikk trodde jeg skjønte det?
Rabies Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Parkeringsvakter må jo være den yrkesgruppen med minst pikk og i tillegg var de største mobbeofrene i barndommen.. Hvis det ikke hadde vært for parkeringsvakter så hadde det blitt fullstendig kaos. Du som har så stor pikk trodde jeg skjønte det? En ting er jo å passe på at folk følger fornuftige parkeringsbestemmelser, men enkelte av disse parkeringsvaktene/selskapene gjør jo hva som helst for å få folk til å gjøre en feil de kan bøtelegge. Eksempel. Jeg Parkerte bilen min i en gate i byen. Det var satt opp et midlertidig parkeringsforbuds- lenger oppe i gata, men da er jo bare forbudet gjeldende fra skiltet og videre til første kryss om ikke annet er spesifisert med underskilt (pil nedover etc). Parkeringen var full fra skiltet og nedover da jeg kom tilbake og ALLE hadde fått bot. På oppsiden av skiltet hadde ingen parkert. Jeg ringte selskapet og viste de at de hadde skiltet altfor dårlig, men de stod på sitt. Så jeg spurte dem om hvorfor parkeringen var full om de hadde skiltet godt nok? Æ, øøøh, nei, menne, atte... Ikke noe fornuftig å få ut av dem med andre ord. Det de gjør er å fucke opp med vilje og håpe færrest mulig klager. De tjener jo faktisk sinnsykt mye penger på bøter. Spesiellt når de kan bøtelegge de som allerede har betalt for parkering
babjorn Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Trodde ikke parkeringsvaktene var dem som laget reglene,men mulig jeg tar helt feil... Er vel heller lenger opp i systeme dems som ikke er helt gode,alt handler om penger der oppe.
Dr_S Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Hva hvis plassen IKKE var gratis da? Synes dere det er greit at folk med henger da tar opp en plass uten å betale?
Rabies Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 hvis folk med LAAANG bil også må betale for to plasser så...
Dr_S Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Er enig i at det er tullete praksis å ilegge kontrollavgift når p-plassen er gratis i 3 timer. Men folkens, det er sånn det er på de private plassene...de er gale etter å dra inn mest mulig kroner. Profittjag som går utover kundene.
Rabies Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 That's akkurat what i sa for ca fem minutes siden, just you sa det a little bit enklere
Dr_S Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Da jeg for 5-6 år siden jobbet med kommunal parkeringstjeneste, oppdaget jeg flere "feller" for bilistene som jeg sa ifra om til mine overordnede. Dette var forhold som ledelsen var klar over, men som ga blaffen i å forbedre eller forandre, pga de hadde loven på sin side! OG de tjente på det. Jeg mener det er umoralsk å tjene penger fordi f.eks bilistene forveksler to automater på en plass, forvirrende/mangelfull skilting osv.
Torek Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Parkeringsvakter må jo være den yrkesgruppen med minst pikk og i tillegg var de største mobbeofrene i barndommen.. Hvis det ikke hadde vært for parkeringsvakter så hadde det blitt fullstendig kaos. Du som har så stor pikk trodde jeg skjønte det? En ting er jo å passe på at folk følger fornuftige parkeringsbestemmelser, men enkelte av disse parkeringsvaktene/selskapene gjør jo hva som helst for å få folk til å gjøre en feil de kan bøtelegge. Eksempel. Jeg Parkerte bilen min i en gate i byen. Det var satt opp et midlertidig parkeringsforbuds- lenger oppe i gata, men da er jo bare forbudet gjeldende fra skiltet og videre til første kryss om ikke annet er spesifisert med underskilt (pil nedover etc). Parkeringen var full fra skiltet og nedover da jeg kom tilbake og ALLE hadde fått bot. På oppsiden av skiltet hadde ingen parkert. Jeg ringte selskapet og viste de at de hadde skiltet altfor dårlig, men de stod på sitt. Så jeg spurte dem om hvorfor parkeringen var full om de hadde skiltet godt nok? Æ, øøøh, nei, menne, atte... Ikke noe fornuftig å få ut av dem med andre ord. Det de gjør er å fucke opp med vilje og håpe færrest mulig klager. De tjener jo faktisk sinnsykt mye penger på bøter. Spesiellt når de kan bøtelegge de som allerede har betalt for parkering Ja, og hvor mange tilfeller av feilaktig ileggelse av parkeringsbot tror du det er vs. KORREKT ileggelse av parkeringsbot? Sneversynt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå