chris_rko Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Hei. Lurer på om noen kan hjelpe meg. Har en BMW 525da, E39 sedan. Hvis jeg kjører over et veihull i sakte fart, eller treffer en veldig skarp hump, så føles det som hele understellet begynner å vibrere i front, kjenner det også kraftig i rattet, og man kan høre det gangske godt, men alt sammen stopper opp når jeg toucher bremsepedalen, og blir normalt igjen. Er ingenting gale utenom akkurat dette. Noen som vet hva dette kan komme av? Vil forsikre meg om at det ikke er noe alvorlig, da jeg skal kjøre til sverige på torsdag. takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Hei. Kan vel ikke være stort annet enn bærekulene dette, slik du legger det frem. Dette er jo en vanlig slitedel på bmw. Lager ulyder og kan føre til litt "løst" hjuloppheng fremme ved kjøring på ujevne veier. Nettbutikk.gsbildeler.no www.koed.no Det er vel lite trolig at hjulopphenget faller av eller noe. Men det påvirker bilens veigrep og bremsekapasitet, så det bør byttes ved neste anledning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Kan og være endeledd.. Noe som lager stygg ulyd når det er slark er endefestet på stabstaget (også kalt linkstag) men dette vil nok ikke gi vibrasjon i rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå