raymond m Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Gratulere med en meget fin M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 fiin m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 S50B32 er jo et utmerket valg, er vel også mulig å få dette godkjent i en orginal E30 M3 da maksgrensen for HK der er 330 kontra orginal E30 på 300? Jeg er for S50B30/S50B32 i denne Ja, jeg hørte maks i M3'n er 330, så da bør det gå fint å få det godkjent hvis det er gjort ordentlig. Evt, så må jeg sette den hos noen som kan gjøre det, SS Performance f eks. Fordi jeg har ikke nok kunnskaper til å bytte slikt selv. Men det kommer til å koste en del regner jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Er ikke så mye som skal til for å sette inn S50-motor i E30 ser du, så lenge du har skruferdigheter og teknisk innsikt så holder det, dessuten får du jo alltids hjelp av oss her på Bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgenh Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Trenger en plass å gjøre det på også. Men hvis jeg sjekker nok prosjekttråder om det, kan jeg kanskje lære en hel del om hvordan man gjør det. Problemet er vel godkjenning når jeg gjør det selv?! Hørte forresten også at s50b30 er en bedre motor enn b32 kvalitetsmessig. Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå