AlXz Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Oppdatert 13 august. 535i M30 motor. (B34 eller B35?) + Girkasse (Getrag 260) Kommer fra 89mod E34 Defekt clutch All motor olje har rennet ut da motoren har hengt i motor-bukken. Sprekk i fordelerlokk (Bunnpanne pakning???) Motoren startet og gikk helt til den ble plukket ut! Motor kan selges komplett med eller uten girkasse. Kan også vurdere å selge motoren i deler! Kom med bud på det du ønsker Skulle egentlig ha isbil av denne bilen, men har lite tid og alt for liten plass. Så dette må vekk. Motor/gir er plukket ut av bil og kan hentes snarest Har også det meste av andre deler fra samme bil! Aleksander
AlXz Skrevet August 4, 2010 Forfatter Skrevet August 4, 2010 Fler intreserte?? Motor startet og gikk den helt til den ble tatt ut. Olja lå bra i motor da den stod i bil..., men var etter den ble løftet ut og hang på skrå at det rant ut over et par døgn. Kan ordne bilder, men trenger å få den vekk herfra snart.. Står klar på pall. Girkassa er plukket av.
AlXz Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 budet mitt står fortsatt Sorry, men dette går ikke for 2k Da blir det heller å dele det opp og selge deler. Evt spare det til et e34 prosjekt senere Men vil helst få det vekk komplett. (komplett motor med/uten kasse)
AlXz Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Selger du girkasse løst? Kan det.., bare å by ka jo strekke meg til 2750. Fortsatt litt lite syns jeg.. Men bud er notert.
Morty999 Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 om du har skrudd ut svinghjulet så kan olja ha renni ut av de høla også om motoren har hengt skrått
AlXz Skrevet August 7, 2010 Forfatter Skrevet August 7, 2010 Det er ikke skrudd ut... Hvor olja kommer fra vet jeg ikke helt.., men den holdt seg i motoren da den satt i bilen. Noen flere bud? Motor med eller uten girkasse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå