sigge77 Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 selger mine vinter felger som er brukt på passaten min en sesong, sitter 235.45 på dem, nokian haka r. hele å pene felger. selges hbo 6000 , dekk går nok fint et par sesonger til,.,. sitter et 225 på ene felgen , fikk feil men la ikke merke til det før jeg tokk dem av å da litt sent å bytte det,. men funket fint for meg i vinter,. selges pga fruen skal bruke bilen i vinter,så ho vil ha litt mindre hjul,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 35 eller 40 et det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 et 50 sto det i felgene. passet perfekt på passaten, passaer på mb .audi a4/6 å,., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Da blir det feil for min del. skulle hatt på ca 20 maks 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 bomp oppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 passaer mb. passat audi a4/a6,.,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå