Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk for et par uker siden utrolig nok parkerings bot med varebil på et varemottak...

Noe av det mest irriterende er jo at parkeringsvakten også må ha

lagt boten på bilen mens jeg og den butikkansatte lastet varene inn på varemottaket.

Min første reaksjon var jo at jeg må ha oversett boten fra en anen plass jeg hadde levert,

men etter å ha lest igjennom boten sto jo gate navn og reg nr på bilen.

Hva som derreter gikk igennom hodet mitt er nok like greit å holde for seg selv :roll:

Snakket derfor med de på butikken og ble vell enig om at her må det ha vært noen som

var ny i jobben eller oversett noe..

Sendte jo inn klage men fikk i dag kontant avslag med parkering forbudt og noe paragrafer

uten særlig mer forklaring.

Skulle likt å fått en beskrivelse om hvor jeg da skal parkere med en bil på nesten 8 meter

jeg har stort sett små kolli som må bæres for hånd eller brukes sekketralle på...

Skrevet

Enig med gunnar, dette er helt klart en prisipp sak jeg ikke hadde gitt meg så fort på.

Kjører sjøl møbeltransport og i byene er vi til tider nødt til å parkere ulovelig for å ikke måtte bære mange kvartaler med salonger osv. Møtte på en parkeringsvakt en gang, men da fikk jeg lov å flytte bilen så gikk det greit. Men uansett har vi en ordning i jobben så firma tar regnina om vi skulle få en parkeringsbot.

Skrevet

Kjipe greier! Hører jo stadig om parkeringsbøter for tiden... Har selv kun hatt god erfaring med parkeringsvakter.. Siste var på et boligområde der jeg sto på privat parkering. Parkeringsvakten begynte øverst og gikk nedover.. var tilfeldigvis en kompis som sa at det var parkeringsvakt utenfor. Løp ned og da sto han akkurat med min bil. Skulle til å skrive, men fikk muligheten til å flytte den.

Fikk jo selfølgelig en hyggelig kommentar tilbake av vakten "Ja.. du som kjører så fin bmw kan vel parkere hvor du vil.." haha

Skrevet
Kjipe greier! Hører jo stadig om parkeringsbøter for tiden... Har selv kun hatt god erfaring med parkeringsvakter.. Siste var på et boligområde der jeg sto på privat parkering. Parkeringsvakten begynte øverst og gikk nedover.. var tilfeldigvis en kompis som sa at det var parkeringsvakt utenfor. Løp ned og da sto han akkurat med min bil. Skulle til å skrive, men fikk muligheten til å flytte den.

Fikk jo selfølgelig en hyggelig kommentar tilbake av vakten "Ja.. du som kjører så fin bmw kan vel parkere hvor du vil.." haha

Har faktisk bare bra erfaringer med parkeringsvakter selv da jeg kjørte noen år

Kristiansund uten å få bøter.

Molde derrimot har jeg allerede fått 2 på tross av at det er kommunen som styrer

parkerings tjenesten (kan derfor ikke klage til parkeringsnemda?)

Skrevet

Var en parkeringsvakt som skrev ut bot på min bil utenfor bislet kebab. Jeg var klar over at jeg hadde parkert feil, og kom med kebaben i hånden på vei utigjen etter 5min for å spise i bilen. (sånn at jeg skulle unngå bot) Da jeg prøvde å stikke av før han fikk levert boten (og gav gass) løp han etter bilen, åpnet bakdøren og heiv inn parkeringsboten. Det var ikke så langt unna før jeg stoppet, åpnet "bakdøren" hans og slang parkeringsboten inn der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...