ChrisHesby Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Dekka foran går inni innerskjermen når jeg svinger hvis det er litt humpetet. Hjelper det noe å space ut felgene litt? Er forresten 225/40-18 foran på en e36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Dekka foran går inni innerskjermen når jeg svinger hvis det er litt humpetet.Hjelper det noe å space ut felgene litt? Er forresten 225/40-18 foran på en e36 coupe Regner med denne er noe senket og da? Hvilket inpress har felgene dine? (Allså "ET") Spacer du så tror jeg de tar i hjulbuen ytterst på forskjermen... Jeg har jo en 328cab 97' E36 som er senket 55 foran men jeg har 225\45-R17 skal til å kjøpe 235\35-R19 "ET 35" å disse går på uten å ta i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Har 19x8,5 et35 235/35-19, går ikke å ta full sving. minimalt senket bil (20mm eller noe) e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisHesby Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Bilen er senket ja, 60mm foran. Felgene sto på når jeg kjøpte bilen så usikker på innpresset på de. Men tror jeg har litt å gå på før jeg går i ytterskjermen. Du kan jo prøve å se selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Bilen er senket ja, 60mm foran. Felgene sto på når jeg kjøpte bilen så usikker på innpresset på de. Men tror jeg har litt å gå på før jeg går i ytterskjermen. Du kan jo prøve å se selv. Du kan jo prøve en billig variant av spacer hor biltema eller noe for å se Her ser du min med 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 60mm på en E36??? Og du har TUV-papirer på dette? Håper du ikke skal inn på EU-kontroll i nær framtid. Tar jeg ikke feil på original M-Tech-understell så er styringen begrenset slik at man ikke kan ta full rattutslag og det er kanskje dette du må ha? RS Bilen er senket ja, 60mm foran. Felgene sto på når jeg kjøpte bilen så usikker på innpresset på de. Men tror jeg har litt å gå på før jeg går i ytterskjermen. Du kan jo prøve å se selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisHesby Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Senkinga er godkjent i vognkortet så var ikke noe problem å komme gjennom EU kontrollen i fjor. Er orginal M-tech, så hvis det er noe sånt, så skal det være på bilen. Kan fint ha fult ratt utslag uten å komme borti inner skjermen. Problemet er når det er humpetet eller jeg svinger fra flatmark og skal opp en bakke, eller en hump og jeg har ratt utslag. Så går dekke inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå