Gå til innhold

Ny innkjøpt E12.

aslex
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 1 month later...
Du som stakk av med denne altså :)

Tror nesten du må krype nedi en 3.5 ;)

Grattis med ny(gammel) bil! Det er greit å ha noe å pusle med over lengre tid. Er ikke alle som har penger eller tid nok til å få gjort alt på noen uker, men da har du hvertfall noe å se frem til :) Jeg har selv en 76 modell 525 og er en kjempekurant bil! Men er litt enig med knut_olestad! Kanskje det å få satt nedi en 3.5 liter ikke er så dumt. Har vurdert det selv, selvom jeg egentlig er mest fan av å holde biler så originale som mulig. Men ettersom 2.5 literen bruker ca. like mye eller mer, og går ikke akkurat kjempebra, så tror jeg 3.5 literen er en bra ide! Kanskje montere datasprut etterhvert og? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sei meg ein ting, blei denne henta i Naustdal eller? :P

Faren til ein kompiss av meg hadde ein sånn som gjekk riiimeleg billeg her for ei stund tilbake :P

Bilen såg veldig kjent ut, har sikla litt på den sjølv serru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som stakk av med denne altså :)

Tror nesten du må krype nedi en 3.5 ;)

Grattis med ny(gammel) bil! Det er greit å ha noe å pusle med over lengre tid. Er ikke alle som har penger eller tid nok til å få gjort alt på noen uker, men da har du hvertfall noe å se frem til :) Jeg har selv en 76 modell 525 og er en kjempekurant bil! Men er litt enig med knut_olestad! Kanskje det å få satt nedi en 3.5 liter ikke er så dumt. Har vurdert det selv, selvom jeg egentlig er mest fan av å holde biler så originale som mulig. Men ettersom 2.5 literen bruker ca. like mye eller mer, og går ikke akkurat kjempebra, så tror jeg 3.5 literen er en bra ide! Kanskje montere datasprut etterhvert og? :wink:

Ja du skal ikke se bort ifra att det blir en 3,5 liter nedi. Må vel bygge om til manuel kasse også da om det skal bli litt artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sei meg ein ting, blei denne henta i Naustdal eller? :P

Faren til ein kompiss av meg hadde ein sånn som gjekk riiimeleg billeg her for ei stund tilbake :P

Bilen såg veldig kjent ut, har sikla litt på den sjølv serru.

Det stemmer nokk vettu!

Var i Nausdal jeg fikk tak i den. Var en Bmw frelst familie tror jeg;) Hyggelige folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...