Kjell Rune Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Skal bygge om min e36 å ønsker da en komplett motor, da helst med radiator å alt just plug and play så om noen har planer om å bytte ut i sin eller har slikt liggende.. rop ut
Kjell Rune Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Hmmmm ingen som har en knasa bil??
Hans Wilhelm Skrevet August 9, 2010 Skrevet August 9, 2010 Har en ganske komplett M52b25 jeg. Mangler servopunpe og trenger ny kamsensor, ellers skal den være komplett. Ta kontakt om du lurer på noe.
Eirik Viste Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Hei. På lørdag skal jeg hente en M52B28 motor i bytte med deler fra meg. Den er fra en E39 528ia. Jeg har ledningsnett både til E36 328 og har og komplett M50 innsug, ledningsnett, sensorer og hjerne fra en E36 325. Har også en chip som er tilpasset 2.8 literen og gir ca 230 hk. Kan også levere motoren som en standard E36 328 med hjerne og EWS deler. Og har deler liggende til å lage en trimmet 2.8 liter med M50 innsug og tunet hjerne uten EWS. Den er bare å koble til og starte. Jeg har både 328/M3 manuell kasse med svinghjul og clutch. Men har og E36 325 kasse og mellomaksling. Har både dobbelt og enkeltmasse svinghjul som kan passe til denne kassen. Tidligere har jeg pratet med en sjåfør som kjørte mellom Stavanger og Kristianund jevnlig. Hvis han gjør det enda er det sjanse for rimelig transport. Har det meste som du trenger for å bygge om. Men radiator har jeg ikke. Hvilket alternativ som passer best kommer og an på hvilken årsmodell bilen din er. Siden det er mange alternativer her, er det kanskje best å prates i telefonen? Nummeret er 92 22 65 44. Send gjerne en sms så kan jeg ringe deg opp. Hilsen Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå