Pappa-Kristiansen Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Hei! En kamerat lurer på om en motor som har hatt vann i sylinderne i over to uker er farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Sjekk om det er skader på sylinderveggene. Om det er tilfellet honer du opp sylinderne igjen, så er den fin og god. Regner med at du snakker om en blokk som har stått løst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappa-Kristiansen Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Får ikke sjekket motoren, da den står halvannen time sør fra meg. Det er en motor som står i en E30, på vei gjennom Drammen som brøt sammen. Så vidt jeg vet, så står den urørt på et verksted i Drammen. Vet bare at enten hele toppen er gåen, eller toppakningen, og at det er vann i sylinderne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Får ikke sjekket motoren, da den står halvannen time sør fra meg.Det er en motor som står i en E30, på vei gjennom Drammen som brøt sammen. Så vidt jeg vet, så står den urørt på et verksted i Drammen. Vet bare at enten hele toppen er gåen, eller toppakningen, og at det er vann i sylinderne. er stort sett billigst å bare få tak i en hel m20b20 motor, og bytte de ligger stort sett til rundt 1-2000kr brukt. men om det kun er toppakningen så er det lett å bytte må nesten bare åpne og se om det er noen skade av vannet, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappa-Kristiansen Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 Er det ikke verre, så blir det piece of cake.. Takk skal dere ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå