fast Dog Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Har lagt merket til at rattet er litt skjeiv når jeg kjører rett fram. må svinge noe grader til venstre for at den skal gå rett fram. Hva skyldes dette? bilen er senket og har vært på 4-hjulskontroll. Dette ble gjort for 1 år siden.
birken85 Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 ofte etter forstillingskontroll må rattet løses og vries litt til høyre eller venstre.. så muligheten er at det er blitt gjort men ikke nøyaktig nok, eller at det ble justert så lite på forstillinga at de ikke såg det som nødvendig
birken85 Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Har lagt merket til at rattet er litt skjeiv når jeg kjører rett fram. må svinge noe grader til venstre for at den skal gå rett fram. Hva skyldes dette? bilen er senket og har vært på 4-hjulskontroll. Dette ble gjort for 1 år siden. du mener vel at når du kjører rett frem står rattet noen grader skjevt? bare og løse bolten på rattet og flytte det et hakk eller to på spleinsa og så kjøre rett frem et lite stykke og se om det er beint om ikke så flytter du litt til og er det beint så skrur du fast
hagenisse Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Ehh, nei? Hjulstillingen skal selvsagt tas med rattet midtstilt. At enkelte er sløve på dette er håpløst, men å ta av rattet er å løse problemet på feil sted. Forøvrig er 1 år såpass lenge at det er fint mulig at noe har blitt skevt / slitt og at det påvirker.
Jan Tore Skrevet August 5, 2010 Skrevet August 5, 2010 Jeg legger spørsmålet mitt i samme tråden. Jeg må svinge veldig mye den ene veien for at blinklyshendelen skal klikke tilbake. Hva er det som må justeres her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå