Nytern Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Jau, kjøpte denne hos gs-bildeler for ei stund sia. Jeg kommer nok aldri til å rote meg inn på noe bane i Bmw'en, selges til noen som har bruk for en sånn dingsboms. Kan jo være kul styling og Betalte 392kr + 130ish i frakt. Selger for 350, da putter jeg den bare i en boblekonvolutt hvis noen vil ha den tilsendt. Kun prøvemontert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Isj, 300 da.. Får jeg ikke det blir den ladakrok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 150 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Da får du heller handle på ebay.. Der får du sånne fine showkroker som ikke kan brukes til ca den prisen Denne har en towing capacity på 1.5tonn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpej Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 200 da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 www.gsbildeler.no Kjøp der Bud på 300 inkl frakt på pm, men vil ha en 50lapp i frakt. Ser ut som at den blir liggende her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Opp med seg, bud mottas nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 kan gi deg 150, ellers bruker æ bare den orginale kroken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Og denne passer kun BMW... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Passer vel alle biler med sånn taueøye Kan justere hvor langt ut/inn den skal stikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Da byr jeg 320,- inkl frakt isåfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Isåfall er den solgt til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå