S.Arnesen Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Skal rydde i verksted nå, der har jeg to 17" m-tech felger liggende. Felgene er pusset, grunnet og påbegynt å lakkeres hvite. fant tilslutt ut at jeg ikke skulle bruke de, så lakkeringen har aldri blitt fullført. Begge felgene er 17", en er 7.5 bred og den andre er 8.5. Har en 7.5 brei felg til, men denne må sveises. Dette må være en perfekt mulighet for den som trenger reserve felg eller lignende. ikke satt noen pris, så vi får bli enige om noe. Selges på grunn av at de bare står og tar opp plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Var det disse du kjøpte av meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Er begge felgene helt runde og uten uballanse? Har disse felgene på bilen min, men fikk høre av dekkverksted at de var urunde, selv om jeg ikke kjenner noe til det da. Men var litt kule i hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 Var det disse du kjøpte av meg ? Det stemmer Er begge felgene helt runde og uten uballanse? Har disse felgene på bilen min, men fikk høre av dekkverksted at de var urunde, selv om jeg ikke kjenner noe til det da. Men var litt kule i hvite om de er helt runde vet jeg ikke, og om de er avbalanserte vil jo forandre seg i tilfelle når dekk kommer på. Dekkverksted jeg hadde de hos for å ta av de gamle dekkene mente på at de var kurante ihvertfall De var veldig kule i hvite syns jeg, jeg har bare lakkert fronten på de for å se om det kunne bli tøft. Fort gjort å matte ned lakken for å lakkere de i orginal farve f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå