Aladdin80 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Hei! Jeg har en 1997mod E39 touring som det nå står en orginal reverse kassettspiller i. Dette spiller utrolig dårlig(spiller kun diskant/mellomtone), derfor kjøpte jeg en "ny" cd-spiller med betjenningspanelet og cd spiller Business cd Bmw. Bestillte orginale ledninger til å koble om dette,slik at det passer til den nye spilleren. Dette monterte jeg igår, la da opp to ledninger inn på sikringspanelet under i hanskerommet, +3 ledninger som skulle inn på slike "kasseter" som satt sammen inne i en sort plastikk boks inne bak sikringspanelet. Da jeg igjen satt på tenningen på for å sjekke lyden i den nye spilleren, skjedde det ingenting. Radioen satte seg svakt på bare, uten at det var mulig å justere volum og det var heller ikker noe lys i displayet på spilleren. Dobbeltsjekket at alle ledninger stod riktig, +sjekket at jeg fikke strøm fram. Alt ok! Kan noen hjelpe meg med dette problemet? Hva kan være feil? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Strøm fram OK ja, men hva med jording? Er DEN ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin80 Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 det skal jeg sjekke! Målte kun at jeg hadde 12v ut ifra sikringene og inn på de nye ledningene. Men jord er jo greit oxo å ha skal jord hentes ifra ett annet sted? F.eks ifra den orginale pluggen som går direkte inn på cd spilleren.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå