bmwstein Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 medlemskort ? = p Er kjøringen kun for medlemmer ? Og om jeg har en bil med prøveskilt, går det ? hvor mye koster det å kjøre ?
aslex Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Hotell bestilt! Blir nokk bra når vi kommer en dag tiligere i år. Ble litt lite søvn i fjor, så ble tidlig i seng på lørdag da vi egentlig skulle vært ute på livet;)
Dr_S Skrevet August 13, 2010 Forfatter Skrevet August 13, 2010 medlemskort ? = p Er kjøringen kun for medlemmer ? Og om jeg har en bil med prøveskilt, går det ? hvor mye koster det å kjøre ? Dette er et medlemstreff, så ja, kun medlemmer får kjøre på banen. Du kan bli medlem ved inngangen. Hvis det er metallskilt (årskjennemerke) , så må du søke til arrangørene av treffet i forkant. Pleier gå greit. (Dagskjennemerker er ikke godkjent) Priser finner du på http://www.bmwccn.no
bmwstein Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Det var da voldsomt til krav = p jaja, blir vel rudskogen alikevel da..
Jås Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 Jeg har planer om å stille,skal prøve å piske e21'en litt på bane. Har booka rom og..
Just-turbodiesel Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 jeg skal alt annet enn på banetreff:)
helgeb Skrevet August 13, 2010 Skrevet August 13, 2010 jeg skal alt annet enn på banetreff:) skal vel på et eller annet bonde-treff tenker jeg.... ja ja, luuussser....
Ullsokk Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Jeg kommer Blir jo en gjeng som vanlig fra Skien Kommer med bedre dekk, bedre bremser og mer hester enn ifjor Klar som et egg for å ut på banen
Oddey Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 usikker på om det blir turen hit eller til gatebil enda, får se hvor langt en kommer med bilene før den tid =)
Dr_S Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Jeg kommer Blir jo en gjeng som vanlig fra Skien Kommer med bedre dekk, bedre bremser og mer hester enn ifjor Klar som et egg for å ut på banen Fått deg R-dekk du også, nå eller?
-Erik- Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Meldte meg inn og beltalte i mai og har enda ikke motatt noe som helst i posten. Men står vel kanskje på noe liste elns? Mtp kjøring på bane liksom.
Dr_S Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 De har lister i innsjekken ja.. Bare si navn
Dr_S Skrevet August 14, 2010 Forfatter Skrevet August 14, 2010 Må vel en tur å kikke. Må vel teste redskapen på bane snart vel? =)
///Kristian Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Må vel en tur å kikke. Må vel teste redskapen på bane snart vel? =) Hadde vel vært på tide, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå