kjekk82 Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Er klar jeg og. Hotell Central fra 10 til 12.sept. Blir kjekkt å prøve 6`ern på bana
Jås Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Er klar jeg og. Hotell Central fra 10 til 12.sept. Blir kjekkt å prøve 6`ern på bana Når tid reiser du/dere? Skulle kanskje fått til ei sunnmørskolonne..
Ralph Skrevet August 14, 2010 Skrevet August 14, 2010 Dette frister veldig! Når er det du drar oppover da Dr_S ? Er det sånn at jeg burde bestille hotell eller kan jeg bare dra på fredagen og ta det litt som det kommer?
oddis Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Det er nok fullt på Hotel Central om du ikke bestiller i forveien. Men det finnes jo andre overnattingssteder i området. Hoteller og campingplass/hytte. Er camping i Elverum 1,5km sør for hotellet. Samt er det hotell og camping i Våler.
wicky124 Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 tror jeg og dama tar turen innom på lørdagen for å se litt og ta en tur på bane med sjuern under familiekjøringa...
hylle Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 tror jeg og dama tar turen innom på lørdagen for å se litt og ta en tur på bane med sjuern under familiekjøringa... Kan jeg sitte baki og spille playstation?
Tommy Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Jeg tar også turen opp, og har booket hotell fra fredag til søndag. Blir sikker en liten gjeng fra sør rogaland, som kjører sammen opp.
Dr_S Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 tror jeg og dama tar turen innom på lørdagen for å se litt og ta en tur på bane med sjuern under familiekjøringa... Dette liker vi og høre
Dr_S Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Dette frister veldig!Når er det du drar oppover da Dr_S ? Er det sånn at jeg burde bestille hotell eller kan jeg bare dra på fredagen og ta det litt som det kommer? Hei Ralphie boy! Tradisjonen er felleskjøring oppover fra Skedsmokorset kl. 07.00. Det har også hendt at vi er noen biler som kjører i følge fra Kopstad Vet ikke om Hotel Central er fullt, det var nesten fullt i forrige uke da jeg booka rom. Ring og hør! Synes du skal bli med oppover, absolutt! Og selve turen OPP dit er jo nesten det beste av hele helgen
wicky124 Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 tror jeg og dama tar turen innom på lørdagen for å se litt og ta en tur på bane med sjuern under familiekjøringa... Dette liker vi og høre Hehe...tror ikke det er noe poeng å dra den ut på frikjøringa
carlhaakon Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 tror jeg og dama tar turen innom på lørdagen for å se litt og ta en tur på bane med sjuern under familiekjøringa... Dette liker vi og høre Hehe...tror ikke det er noe poeng å dra den ut på frikjøringa Går jo like hardt får seg på familiekjøringen også synes jeg DR_S snurra jo ett år og i fjord ble det vel svart flagg på en
wicky124 Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 ja...ga på litt ekstra på rudskogen sist jeg kjørte på familiekjøringa med m3...menmen...no sladding blir det nok ikke på familietralla... dyrt med nye dekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå